n
דף הבית / בת ים / מחדשים את שכונת עמידר בת ים

מחדשים את שכונת עמידר בת ים

תכנית חידוש השבילים בשכונת עמידר יצאה לדרך בעלות של למעלה ממיליון שקלים. התהליך החל לפני כ-3 שבועות, עד כה חודשו 3 שבילים וסך הכל יוקמו 13 שבילים חדשים ונגישים באורך של כ- 3500 מטר ריצוף. העבודות מתמקדות בעיקר ברחוב וייצמן.

חידוש שבילים בשכונת עמידר3 צילום דוברות בת ים

לצד סלילת השבילים החדשים , כוללות העבודות גם החלפה של כלל הריצופים בשבילים כולל התאמות נגישות, הכנת תשתיות לחשמל ותאורה, הוספת תאורה דקורטיבית, חידוש והתקנת אשפתונים וספסלים בכל הרובע וטיפול בתשתיות הניקוז.

פרויקט זה מצטרף לשורה של צעדים כחלק מהפעולות שהעירייה עושה לשיפור המרחב הציבורי בשכונת עמידר. הצעדים כוללים: החלפה של כלל התאורה בשכונת עמידר, שיפוץ ושדרוג 7 גינות ציבוריות, החלפת תאורה ברחובות הראשיים, החלפת כלל הריצוף ברחוב משה כהן ועוד.

חידוש שבילים בשכונת עמידר1 צילום דוברות בת ים

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "עשרות שנים שכונת עמידר בבת-ים מחכה לשינוי הזה. גינות חדשות, שבילים חדשים, מבט חדש, מרענן ואוהב על אחת הפינות הכי יפות בעיר שלנו. השבוע החלפנו את הריצוף השבור והישן בשבילים בשכונה, והתושבים כל כך מאושרים. תושבי עמידר האהובים, חיכיתם הרבה זמן לשינוי הזה, ואני מתרגש יחד אתכם. זו רק ההתחלה. ממשיכים קדימה בכל הכח. עמידר לעולם לא תחזור לאחור".

חידוש שבילים בשכונת עמידר2 צילום דוברות בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות