n
דף הבית / בת ים / חרבות ברזל: עדכון מצב בעיר בת ים נכון לבוקר חמישי

חרבות ברזל: עדכון מצב בעיר בת ים נכון לבוקר חמישי

ראש עיריית בת ים- צביקה ברוט, מעדכן את תושבי העיר לאחר הערכת מצב נוספת שנערכה בלילה

חמל הערכת מצב צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

אתמול (רביעי), הייתה בעיר אזעקה אחת עם נפילת רסיסים ללא פגיעה ישירה וללא נפגעים. מעבר לכך, לא היו אירועים חריגים בבת ים. בעיר יש כוחות משטרה, יס"מ ומג"ב נרחבים בהתאם להנחיית העירייה מתחילת השבוע והם מגבירים נוכחות בכל השכונות.

צופרי אזעקה: שימו לב – כל הצופרים בעיר נבדקו ונמצאו תקינים. אם שמעתם אזעקה חלשה, ייתכן שמדובר באזעקה מעיר שכנה ולא מבת-ים.

תרומות דם: עיריית בת-ים ומד״א יקיימו ביום שישי מבצע התרמת דם בעיר. ניתן להגיע ולתרום בעמדה שתוצב בקניון בת-ים בין השעות 09:00 ל-14:00. אנא בואו לתרום ולסייע.

פינוי מקלטים: יש לוודא כי המקלט בבניין שלכם כשיר לשימוש. ועדי בתים הזקוקים לסיוע בפינוי המקלט מחפצים, יכולים לפנות למוקד העירוני על מנת לקבל עזרה בנושא. בנוסף, ניתן להוציא חפצים ישנים מהמקלט לרחוב בכל יום (לא רק בימי הפינוי), אך יש להודיע למוקד העירוני כדי שנוכל לוודא שהחפצים יאספו על ידי מנוף.

כיתות כוננות: בהמשך לסיירת הביטחון העירונית שהוקמה לאחרונה על ידי מאבטחים פרטיים, סוכם השבוע עם המשטרה על גיוס של כל מי שמעוניין להצטרף לכיתות כוננות שיפעלו גם בעיר שלנו תחת המשטרה. היום יוזמנו המעוניינים למפגש שיתקיים בימים הקרובים עם גורמי הביטחון לצורך רישום והסבר מפורט.

התנדבות: כל מי שמעוניין להצטרף למאגר המתנדבים מוזמן לשלוח הודעה לטלפון 050-8528859.

ראש העיר צביקה ברוט: "אני מזכיר שוב שאלו ימים לא פשוטים. אם אתם זקוקים לסיוע פסיכולוגי לכם או לילדיכם, יש לנו צוות שיסייע לכם דרך המוקד העירוני 107. אני יודע שזו תקופה מלחיצה ולא פשוטה. אבל אני מבטיח לכם שאנחנו ערוכים בכוננות גבוהה לכל תרחיש מסביב לשעון, ונדע לעבור ביחד כל אתגר שנצטרך: במקצועיות, ללא בהלה, ועם המון ערבות הדדית ואורך נשימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות