n
דף הבית / בת ים / הרוג בתאונת דרכים בבת ים!

הרוג בתאונת דרכים בבת ים!

הולך רגל כבן 80 נפגע מרכב ברחוב אנילביץ בת ים, אנשי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום

תאונה צילום דוברות זקא תל אביב
צילום: דוברות זק"א ת"א

בשעה 18:04(שני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב אנילביץ' בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 80 עם חבלה רב מערכתית וללא סימני חיים וקובעים את מותו. אנשי זק"א הגיעו אל המקום לדאוג לכבוד המת ולעזור לכוחות המז"פ.

חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של מד"א אלירן בקאלו סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

אברהם בן זקן ראש צוות זק״א ת״א בבת ים הוסיף: "מוקד זק״א ת״א (1223) הזניק אותי לפני זמן קצר לרחוב אנילביץ בבת ים בעקבות דיווח על הולך רגל כבן 80 שנפגע מרכב פרטי ונהרג במקום, בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ולאיסוף הממצאים, ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום, הגופה תועבר להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית."

שוטרי תחנת בת ים ובוחני תאונות הדרכים של מחוז ת"א הגיעו מיד למקום והחלו בסגירת הזירה ואיסוף ממצאים. חוקרי תאונות הדרכים פתחו בחקירה ומבדיקה ראשונית עולה החשד, כי הגבר נפגע על ידי כלי רכב שלא אותר בשלב זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות