n
דף הבית / חדשות בת-ים / המשרד להגנת הסביבה: "חופי בת ים, הנקיים ביותר בארץ"

המשרד להגנת הסביבה: "חופי בת ים, הנקיים ביותר בארץ"

הישג מכובד לבת ים שיחד עם עוד 6 רשויות זכתה בציון "נקי מאוד" במסגרת מדד חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה

חוף ים צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

נתוני מדד חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה למחצית הראשונה של חודש יולי מראים כי 84.85% מהחופים הפתוחים (הלא מוכרזים) שנמדדו דורגו כ"נקיים" עד "נקיים מאוד", בדומה למדד הקודם.

הרשויות החופיות הנקיות ביותר (בעלות ציון "נקי מאוד") במדד זה הן: עכו, קריית ים, נתניה, בת ים, גן רווה, אשדוד, אילת. רשות חופית בעלת ציון ממוצע "מלוכלך": חוף אשקלון.

במסגרת תוכנית חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה, היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית יוזמת סיוע לרשויות החופיות בביצוע פעולות אכיפה בחופי הים בחודשי הקיץ. הסיוע ניתן באמצעות תגבור כוח הפיקוח על-ידי שוטרי משטרת ישראל, אשר מלווים את הפקחים מטעם הרשות החופית בפעולות הפיקוח ואכיפה, במטרה ליצור הרתעה מול עברייני פסולת בחופי הים ולצמצם את הנזק לסביבה החופית והימית.

בת ים אף נמנית בין 18 הרשויות שזוכות בעונת הרחצה הנוכחית לתגבור של יותר מ-7,000 שעות שיטור. במסגרת פעילות האכיפה, המלכלכים בחוף עלולים להיקנס בסכום של עד 750 שקל על השלכת פסולת בשל הרגישות הגבוהה של החופים.

המשרד להגנת הסביבה קורא לציבור להימנע מלהביא פסולת פלסטיק לחופי הים, במטרה לשמור על החופים של כולנו נקיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות