n
דף הבית / בת ים / הזמרת גלית בורג מבת ים, נהרגה בתאונת דרכים!

הזמרת גלית בורג מבת ים, נהרגה בתאונת דרכים!

טרגדיה קשה- הזמרת הבת-ימית שייצגה את ישראל באירוויזיון כחלק מהצמד "גילי וגלית" נהרגה בתאונת דרכים סמוך לכפר דניאל

גלית בורג צילום מדף הפייסבוק
גלית שירה בורג- צילום מדף הפייסבוק

הזמרת גלית בורג מבת ים, שייצגה את ישראל באירוויזיון כחלק מהצמד "גילי וגלית" נהרגה היום (שני) בתאונת דרכים קשה שהתרחשה סמוך לכפר דניאל עם מעורבות של משאית ומכונית נוספת. המשאית התנגשה במכוניתה של בורג ורכבה נלכד. היא חולצה ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה וצוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותה. בתאונה נפצעו אישה נוספת ונהג המשאית בשנות ה-20 לחייו.

גלית בורג, נולדה וגדלה בבת ים והתפרסמה בשנת 1989, עם הלהיט "דרך המלך" אותו שרה עם הצמד שלה לבמה באותם ימים- גילי נתנאל. השניים זכו בקדם האירוויזיון וטסו לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שנערכה בשוויץ. הם לא זכו להצלחה גדולה שם, אבל השיר נשאר להיט ענק שנים רבות אחרי.

היא ניסתה למנף את ההצלחה ולהמשיך בתחום המוסיקה, אך בתחילת המילניום החליטה לפרוש מהבמה הציבורית, חזרה בתשובה, הוסיפה לעצמה את השם שירה, והחלה לעסוק בשירה בערבי הפרשת חלה והופעות מוזיקליות לנשים בשילוב סיפור התשובה האישי.

גלית שירה בורג- בת 54 הייתה במותה. יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות