n
דף הבית / בת ים / בת ים: תאונה קשה ברחוב בלפור

בת ים: תאונה קשה ברחוב בלפור

בן 60 נפצע אנושות אחרי שנפגע מרכב ברחוב בלפור בבת ים. צוותי רפואה פינו אותו אל בית החולים תוך כדי פעולות החייאה

תאונה החייאה צילום יוסף ששון תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: יוסף ששון, תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 20:21 (מוצ"ש), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב בלפור בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 77.

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות וממשכות שכללו הנשמות עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש."

בני מזרחי ונהוראי כהן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בהולך רגל כבן 77 שנפגע בזירת תאונה עם מעורבות רכב פרטי. בסיוע פראמדיק וחובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש".

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות