n
דף הבית / בת ים / בת ים ציינה 50 שנה למלחמת יום הכיפורים

בת ים ציינה 50 שנה למלחמת יום הכיפורים

בטקס מרגש שנערך בסניף יד לבנים בת ים ובנוכחות מכובדים רבים, ציינה העיר 50 שנים למלחמת יום הכיפורים והתייחדה עם 175 החללים בני העיר שנפלו באותה המלחמה

חמישים שנה למלחמת יום הכיפורים ענת אנגל עוזי דיין צביקה ברוט צילום אדיר בן משה (3)

קהל רב השתתף אתמול (רביעי 27.9), בעצרת התייחדות מרגשת בסניף יד לבנים בבת ים, לזכרם של 175 חללים בני העיר שנפלו במלחמת יום הכיפורים לפני 50 שנים.

נשאו דברים יו"ר הסניף אדיר בן משה, ראש העיר צביקה ברוט, האלוף במיל. עוזי דיין שסקר את המלחמה ומהלכיה, אברהם סמגורה תושב בת ים לשעבר ששיתף את הקהל בסיפור קרבות עמק הבכא שם לחם. האחות השכולה כמי למפל הללי, נשאה דברים מרגשים אודות גבורת אחיה יגאל הללי זכרו לברכה שלאחר נפילתו הוענק לו עיטור העוז.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון אמרה: "אתם נותנים לי את הכוח שמניע אותי ורבים שכמותי להמשיך ולהשקיע את האנרגיות בשיפור מערכת הבריאות, לבריאות ולחיים של כולם – כל אדם באשר הוא. הרפואה תפקידה לדאוג לחברה ישראלית חזקה בשגרה ובחירום, במגפות ובמלחמות. התפקיד שלי הוא להילחם על הבריאות והחוסן של כל אחת ואחד מאיתנו כדי שתיד תישאר לנו תקווה וביטחון בעצמנו ובחברה הישראלית".

בערב שולבו קטעים דוקומנטריים וראיונות מפרוץ המלחמה. רב העיר הרב יעקב רוז'ה נשא תפילת יזכור והאח השכול רוברט בן משה נשא תפילת קדיש. בחלק האמנותי הופיע הרכב של להקת קול הים.

צילומים: אדיר בן משה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות