n
דף הבית / בת ים / בת ים: נחתם פסטיבל האהבה השני

בת ים: נחתם פסטיבל האהבה השני

פסטיבל אהבה על החוף ה-2 בבת-ים: למעלה מ- 11,000 מבלים הגיעו להנות מהמופעים ושיתופי הפעולה המפתיעים של האומנים הכי גדולים בארץ

אהבה על החוף6 צילום דוברות עיריית בת ים

שלושה ימים של מסיבות שהחלו עם מופע הפתיחה של ברי סחרוף שאירח את אליעד נחום שסחפו את הקהל, והמשיכה בהופעה מטורפת של רביד פלוטניק שאירח את נגה ארז. ביום השני התארחו עילי בוטנר וילדי החוץ ומיד לאחר מכן עברי לידר שאירח את רן דנקר. ביומו האחרון של פסטיבל אהבה על החוף עם איתי לוי שאירח על הבמה את מארינה מקסימיליאן ומי שסגרו את הפסטיבל יהיו – עדן חסון שאירח את הראל סקעת.

לפסטיבל הגיעו למעלה מ-11,000 אנשים מכל הארץ- אשר הגיעו לחגוג, לבלות ולהנות ממגוון המופעים, משלל דוכני מזון, פודטראקס, עשרות סוגי בירות מהעולם, פינות ישיבה וכל זאת לצד נוף מדהים של חופיה היפים של העיר בת-ים.

בנוסף, אירועי הקיץ ממשיכים:

מופע המזרקות המרהיב והגדול בישראל: ייערך במשך כל חודש אוגוסט, החל מה- 5.8 מדי ערב (ללא ימי שישי), בין השעות 20:30 -22:30. מופע מזרקות מים מתוך הים. מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים בכניסה חופשית.

פסטיבל הגלישה הענק: יערך בחוף הריביירה ב-8.8, עם תחרויות גלישה והפנינג גדול.

שוק אוכל סובב עולם ומופע של להקת טיפקס: יערך בגן הי"א ב – 15.8, בכניסה חופשית ברישום מראש.

ישי ריבו מגיע לבת-ים: יערך באמפי פיס בת-ים ב- 16.8, מחיר כרטיס: 50 ₪ ברכישה מראש.

בעיריית בת ים הוסיפו: "סגרנו בשבוע שעבר שלושה ימים מטורפים של פסטיבל אהבה על החוף, עם למעלה מ-11,000 תושבי העיר וחוץ. פסטיבל מטורף עם האמנים הכי גדולים בארץ, אשר עלה מעבר לכל הציפיות. מחכה עוד קיץ גדוש בהפתעות- טיפקס, נועה קירל, ישי ריבו וזה רק על קצה המזלג! מאחלים לכם קיץ בטוח, מוגן ופנומנלי לכולם".

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות