n
דף הבית / בת ים / בת ים משמשת מודל לערים אחרות בהכנות לשעת חירום

בת ים משמשת מודל לערים אחרות בהכנות לשעת חירום

ראש עיריית בת ים מאשר כי בת ים נערכת להחרפה במצב הבטחוני וכי המודל של העיר להיערכות, משמש גם ערים אחרות

צביקה ברוט פיקוד העורף חמ"ל צילום דוברות עיריית בת ים
צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

העיר בת ים היא הראשונה מבין ערי המרכז הנערכת באופן רציני להחרפה במצב הביטחוני. בעיר הוקם מרכז שליטה דרכו בין היתר גם ממפים את החניונים הגדולים בעיר במטרה שישמשו את התושבים בשעת הצורך ובמצב חירום אמיתי. כיתות כוננות תוגברו ואף הוקמה סיירת אופנועים.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, סיפר על ההיערכות בתקווה כמובן שלא נצטרך: "אנחנו ממשיכים לפעול במוכנות גבוהה לכל תרחיש, בשיתוף פעולה מלא עם פיקוד העורף, משטרת ישראל וצוותי החירום בעירייה. זאת במקביל לשמירה על שגרת חיים מלאה.

קיימתי הבוקר (חמישי), הערכת מצב נוספת עם הצבא. אנחנו ערוכים לפתיחה מחודשת של המקלטים בכל שלב, ומתגברים את הכוננות של צוותי הביטחון וסיירת האופנועים לקראת סוף השבוע האחרון של הרמדאן, ליתר ביטחון. אנחנו גאים להיות העיר הראשונה שיזמה והשלימה עם פיקוד העורף בנייה והטמעה של מודל היערכות מלא, שהצבא מטמיע כעת גם בערים האחרות לפי המודל שלנו.

אנא מכם, הגבירו עירנות, הימנעו מהפצת פייק ניוז וקבלו אך ורק מידע מאומת מהעירייה וממני. כרגיל, מבטיח לעדכן בזמן אמת על כל התפתחות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

bcf95419-59f3-4aaf-98ff-c0188342cfd5

רמת גן: שורת ארועים לציון יום השואה

תפריט נגישות