n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה נצבעה בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד

אור יהודה נצבעה בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד

במהלך חודש אוקטובר קיימו ב"נפגשים" שלל הרצאות ופעילויות, כשאירועי החודש נחתמו במסיבת זומבה והליכה משותפת בעיר. ראש העיר, ליאת שוחט: "שלל הפעילויות שאנו מקיימים בעיר מאפשרים לנשים להבין את החשיבות בקיום בדיקה וגילוי מוקדם של סרטן השד שיכול להציל חיים"

ליאת שוחט, אלירן אליה ושרית צאיג. צילום: בני חדד
ליאת שוחט, אלירן אליה ושרית צאיג. צילום: בני חדד

כמדי שנה אור יהודה נצבעה בוורוד לרגל חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, באמצעות פעילויות של עיריית אור יהודה ו"נפגשים". במהלך החודש התקיימו הרצאות ופעילוית שהתקיימו בשיתוף רשת ערים בריאות וקופות החולים כללית ומכבי בעיר. אירועי החודש נחתמו עם אירוע חגיגי בפארק נווה רבין בהשתתפות מאות משתתפות מכל הגילאים שהשתתפו במסיבת זומבה המונית, נהנו משייקים בריאים ויצאו להליכה משותפת יחד עם ראש העיר, ליאת שוחט, וסגנה אלירן אליה. הפעילות התקיימה יחד עם קבוצת הריצה של גמאני.

אירועי החודש נפתחו עם הרצאתה של אפרת עיני רוזמן שהגיעה אל מועדוני הגמלאים כדי לספר את סיפורה האישי "לי זה לא יקרה" ותיארה כיצד היא נלחמה בסרטן השד. בנוסף, התקיים שיעור זומבה שנצבע כולו בוורוד עבור אימהות לילדי צמי"ד. בני הנוער של מרכז הנוער הדוקטור יצאו לחלק בלונים ורודים ופליירים לנשים ברחבי העיר.

אחד המפגשים המרתקים היו בערב שקיימו "נפגשים" וקבוצת גמאני רצה לנשים המתמודדות ומחלימות מסרטנים נשיים. הערב נצבע כולו בוורוד מהמפות, הוורדים ואף הסכו"ם. הנשים נהנו מסדנה גיאורגית של אפיה וסלטים. אל הערב הגיעו נשים שרק לאחרונה חלו ונשים שכבר החלימו.

ראש העיר, ליאת שוחט: "שלל הפעילויות שאנו מקיימים בעיר מאפשרים לנשים להבין את החשיבות בקיום בדיקה וגילוי מוקדם של סרטן השד שיכול להציל חיים. אני שמחה לראות עוד ועוד נשים לוקחות חלק בפעילויות שלנו ולמעשה שותפות לפעילות העירונית שמסייעת לנו לקדם אורח חיים בריא. תודתי נתונה לכל הגורמים שעשו במלאכה להצלחת החודש הזה".

אלירן אליה, סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת נפגשים: "לרגל חודש המודעות לסרטן השד, יזמנו שיתופי פעולה חשובים שמטרתם להגיע לכל אישה ואישה באור יהודה. נמשיך להעמיק וליצור מיזמים לקידום המודעות לבריאות לאורך כל השנה".

שרית צאיג, אחת ממנהלות עמותת גמאני, העמותה הישראלית לסרטנים נשיים ואחת ממנהלי קבוצות גמאני רצה ותושבת אור יהודה: "חודש אוקטובר הוא חודש שלובש כולו ורוד. מרגש ששיתופי הפעולה שנרקמים מקדמים את המודעות לנושא. נשים רבות הולכות בזכות העלאת המודעות להיבדק. חל שינוי בתודעה ובמודעות לנושא סרטן השד, ומשנה לשנה נוצרים מיזמים חדשים ומבורכים לקידום המודעות. נמשיך יחד עם נפגשים להעמיק וליצור פעילויות לקידום המודעות לבריאות לאורך כל השנה".

זומבה בוורוד. צילום: נפגשים
זומבה בוורוד. צילום: נפגשים

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות