n
דף הבית / בת ים / בת ים: כך חגגנו את חנוכה ברחבי העיר

בת ים: כך חגגנו את חנוכה ברחבי העיר

עיריית בת-ים ומוסדות התרבות בעיר ערכו בשבוע שעבר עשרות אירועי חנוכה, יחד עם אלפי תושבים במגוון אירועים, סדנאות והדלקות נרות קהילתיות.

חנוכה בבת ים2

בתרבוטק העירוני נערכו מספר שעות סיפור, הצגות והפעלות מוסיקליות לגיל הרך. בהיכל התרבות נהנו תושבי בת ים מהצגת ילדים של מני ממטרה ומהופעה ייחודית שלגיל שוחט המארח את ארקדי דוכין.

בכותר הפיס נערכה מסיבה ייחודית לגיל הזהב. מוזיאוני בת ים התקיימו סיורים מיוחדים ברוח חג החנוכה, תאטרון נוצר גם הוא פתח את שעריו לתושבי העיר עם הצגות לחג חנוכה.

חנוכה בתרבוטק2

בכיכר המצבה הצטרפו עשרות משפחות לסיור עששיות חוויתי בחינם. במתנ"סים הקהילתיים נהנו הילדים יחד עם הוריהם מסדנאות סביבונים מאוריגימי, סדנה להכנת שמן זית ומופעים בקהילה.

חנוכה בתרבוטק

גם השבוע ימשיכו אירועי החנוכה עם הדלקת הנר השמיני, בתאטרון נוצר מתקיים המופע ששיגע את אירוע "קונטרול פריק" לכל המשפחה, בתחנת הכיבוי בבת ים תערך הערב (ראשון) הדלקת נרות קהילתית יחד עם לוחמי האש.

התרבוטק מזמין את התושבים גם היום לשעות סיפור לאורך כל היום. ובהיכל התרבות יתקיימו מופעי חנוכה עד לחודש הבא.

חנוכה בקונסבטוריון

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט: "חנוכה חם בבת-ים! שמחתי לפגוש אתכם התושבים בעשרות אירועי חנוכה שהתקיימו במהלך השבוע ברחבי העיר, הופעות, הדלקות נרות, סדנאות וסיורים ייחודים לכל המשפחה. גם בימים הקרובים אנו ממשיכם בפעילויות, שיהיה חג שמח ומואר לכולם!"

חנוכה בבת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות