n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: חוף הים נגיש לכולם

בת ים: חוף הים נגיש לכולם

בשורה גדולה למתרחצים: חופים מונגשים. שבילי גישה חדשים עד קו המים לבעלי כסאות גלגלים נסללו בשלושה חופים מרכזיים

הנגשת חופים חוף ים צילום דוברות עיריית בת ים
מנגישים את החוף- צילום: דוברות עיריית בת ים

עם בוא הקיץ ושיא עונת הרחצה השלימו צוותי העירייה סלילתם של שבילים המוביל מהטיילת התחתונה ישירות לקו המים. השביל מיועד למבקרים המסתייעים בכסאות גלגלים ולשימוש עגלות ילדים. שבילי הגישה הותקנו בחוף הריביירה, החוף הנפרד וחוף תאיו.

שבילי ההנגשה החדשים מאפשרים לנכים העושים שימוש בכיסא גלגלים להגיע עד לקו המים באופן עצמאי, ללא תלות באדם נוסף. כמו כן, שבילים אלה יקלו על הורים המגיעים לחוף עם עגלות תינוק.

פעולות אלה הינן חלק ממדיניות עירונית, אשר שמה דגש רב על הנגשת המרחב הציבורי לכלל הציבור. במסגרת זו ביצעה העירייה בשנים האחרונות מאות הנמכות של מדרכות לנוחות שימוש עגלות נכים ולעגלות ילדים. בכל מקום בו בוצעה הנמכה, בוצע בנוסף טיפול באבני שפה בעלי בליטות, כחלק מהנגשה בפני עיוורים וכבדי ראיה. כן הותקנו מערכות זמזמים ברמזורים שמע לכבדי שמיעה בצמתים מרכזיים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "אני שמח ונרגש לבשר על החופים המונגשים בעיר. הפרויקט הוא חלק ממדיניות עירונית כוללת שמטרתה לספק לכל התושבים נגישות פיזית, תרבותית וקהילתית. אני מאמין כי חברה חזקה ובריאה נבחנת ביכולתה ליצור שיוויוניות בין כולם. כך אנו פועלים וכך נמשיך לפעול ביתר שאת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות