n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: המחווה המרגשת של המשטרה לאוכלוסיה המבוגרת

בת ים: המחווה המרגשת של המשטרה לאוכלוסיה המבוגרת

תזמורת משטרת ישראל, יחד עם מפקדים ושוטרים, הגיעה להנעים את זמנם של הקשישים במגדלי הים התיכון בבת ים. גם לשוטרים חיכתה הפתעה בתחנה.

תזמורת המשטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בימים אלו, בהם מדינת ישראל נאבקת בנגיף הקורונה, חוו הקשישים בעוצמה רבה יותר מתמיד את הבידוד החברתי והריחוק מהקהילה. משטרת ישראל, המעורה בקהילה באופן יומיומי, העניקה להם היום אתנחתא קלה ושימחה את ליבם.

בית אבות מגדלי הים התיכון מבוגרים צילום דוברות משטרת ישראל בית אבות מגדלי הים התיכון מבוגרים קשישים צילום דוברות משטרת ישראל

הבוקר (ד'), במחווה מרגשת שהוקדשה לאוכלוסייה המבוגרת, הגיעו מפקדים ושוטרים יחד עם תזמורת המשטרה למגדלי הים התיכון בבת ים וקיימו במרחב הציבורי הופעה מוזיקלית במיוחד עבורם.

האירוע התקיים בשיתוף פעולה מלא של מנכ"ל הבית בבת ים מרשת מגדלי הים התיכון, מר שלמה גוטמן, אשר הודה למשטרת ישראל על ההופעה המרוממת היום.

תזמורת המשטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, גם השוטרים זכו היום למחווה אזרחית מרגשת וחוו קורת רוח כאשר הגיעה למרחב איילון קבוצת נשים שמשתייכות לעמותת מעגל נשים טנג'נט חולון כדי להודות לשוטרים הפועלים בשטח בתקופת הקורונה.

עמותת מעגל נשים וטנג'נט חולון צילום דוברות משטרת ישראל

הנשים הביעו את הערכתן לשוטרים על עבודה מאומצת תוך לקיחת סיכון אישי, לשם שמירה על ביטחון ובריאות הציבור, וחילקו שתיה, עוגיות ומאפים מעשי ידיהן, לכוחות הפועלים.

עמותת מעגל נשים וטנג'נט חולון1 צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נפצים 1 צילום דוברות משטרת ישראל

נתפסו מאות נפצים בקיוסק בבת ים!

תפריט נגישות