n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: גבר נהרג בשריפה בשדרות העצמאות

בת ים: גבר נהרג בשריפה בשדרות העצמאות

שריפה פרצה אמש (שני) בדירת מגורים בשדרות העצמאות בבת ים, לוחמי האש איתרו 2 לכודים, אחד מהם כבר היה ללא רוח חיים

אמבולנס כבאית צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי, מד"א

אמש (שני) בשעה 22:30 התקבלו מספר קריאות במשל״ט 102 של מחוז דן על שריפה בדירה ברחוב בעצמאות בבת ים. שלושה צוותי כיבוי ומנוף בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון וסגנו להב עוז עזרא הוזנקו למקום האירוע.

כאשר הגיעו למקום הבחינו בעשן סמיך היוצא מחלונות הדירה בקומה הראשונה בבנין בן שלוש קומות. הצוותים פרצו את דלת הכניסה וגילו כי מדובר בדירה מפוצלת.

כבאים שריפה חדר מדרגות כבאות והצלה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

משימה ראשונית הייתה ריכוז מאמץ בפעולות סריקה לאיתור לכודים וכיבוי מוקד האש. במהלך הסריקות אותר מאחת הדירות לכוד ללא רוח חיים ומהדירה השניה חולצה אישה מבוגרת.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 66 שאותר מחוסר הכרה בדירה עם כוויות קשות בגופו והעניקו טיפול רפואי למספר נפגעים במצב קל.

כבאים כבאות והצלה שריפה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

פאראמדיק מד"א מתן דושי סיפר: "ראינו עשן סמיך יוצא מחלונות הדירה בקומה השניה, כשהתאפשר נכנסנו עם הכבאים לדירה וראינו גבר כבן 55 מחוסר הכרה עם כוויות קשות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו, בנוסף טיפלנו במקום במספר שכנים ששאפו עשן ולא נזקקו לפינוי."

במקום נכחו מפקד המחוז טפסר רונן מכטייב וסגן מפקד תחנת חולון טפסר משנה עובד מנשה. מפקד המחוז הנחה להקים צוות חקירה מחוזי מיוחד על מנת לחקור את נסיבות פרוץ הדליקה כשבמקביל גם המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

כבאים שריפה בניין כבאות והצלה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילומים מזירת האירוע: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות