n
דף הבית / בת ים / בת ים: בחמישי, שביתה במערכת החינוך!

בת ים: בחמישי, שביתה במערכת החינוך!

משרד החינוך בהודעה: מחר (חמישי) לא יתקיימו לימודים בבתי הספר היסודיים ובחטיבות ברשויות שישבתו ובת ים בתוכן, זאת בניגוד להודעה מוקדמת בה הוחלט על יום לימודים מקוצר

כיתה צילום דוברות עיריית בת ים
צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

אחרי שהוחלט על יום לימודים קצר שיסתיים בשעה 11:45, משרד החינוך יצא בהודעה כי בסופו של דבר השביתה מחר (חמישי) תהיה מלאה וגם תלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים יישארו בבית ביום חמישי זאת בנוסף לתלמידי התיכון שכבר הוחלט קודם לכן שיישבתו.

מטעם עיריית בת ים יצאה ההודעה הבאה: בהמשך להודעת מרכז השלטון המקומי, תתקיים מחר, יום חמישי, שביתת אזהרה ארצית שתכלול חלק ניכר משירותי החינוך והרשויות המקומיות. בהתאם לכך:

1. לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העיריה ולא יינתנו שירותים טלפוניים. עם זאת, המוקד העירוני, הפיקוח והשיטור העירוני יעבדו כרגיל.

2. גני הילדים לא יפתחו (למעט החינוך המיוחד)

3. כפי שהודיע משרד החינוך, בשל השביתה גם בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים לא יפעלו (למעט החינוך המיוחד). עם זאת מינהל החינוך בעיריה הנחה את בתי הספר להיערך ללמידה מרחוק. הודעות בנושא ישלחו מצוות בית הספר.

4. בתי הספר העל-יסודיים לא יפתחו (למעט החינוך המיוחד). במידה ותהיה למידה מרחוק ישלחו הודעות מצוות בית הספר.

6.  מערך ההסעות בחינוך המיוחד יפעל כרגיל.

7.  הספריות העירוניות יהיו סגורות לקהל.

בשעות אלה מתקיים מו״מ בין הצדדים במשרד ראש הממשלה. הציבור מתבקש לעקוב אחר עדכונים בכלי התקשורת, למקרה של ביטול השביתה ברגע האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות