n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: אם חשודה בהתעללות של שנים בבתה הקטינה

בת ים: אם חשודה בהתעללות של שנים בבתה הקטינה

תושבת בת ים נעצרה בשבוע שעבר אחרי שתקפה את בתה בת ה-14 בסכין וגרמה לה לחבלה. מחקירה ראשונית עולה החשד כי האם מתנהגת באלימות כלפי הבת כבר שנים רבות.

אשה מוכה אילוסטרציה
אילוסטרציה. צילום: pixabay

בשבוע שעבר התקבלה תלונה במשטרת בת ים של קטינה בת 14 הטוענת כי אמה תקפה אותה בסכין וגרמה לה לחבלות. האם נעצרה ובחקירה ראשונית סיפרה הילדה כי כבר 7 שנים שהאם מתנהגת אליה באלימות קשה ובעקבות זאת אף חשבה מספר פעמים להתאבד אך חברים מנעו ממנה זאת.

בדיון שהתקיים בבית המשפט, הכחישה החשודה מכל וכל את תלונות המתלוננת, טענה כי מדובר בילדה בעייתית ובסך הכל היה ויכוח על שעת חזרתה הביתה מבילוי. עורך דינה של החשודה ציין בפני שופטת בית משפט השלום בתל אביב, כי לחשודה תינוק בן 5 חודשים שזקוק לאימו, אין לה עבר פלילי ודרש לשחררה ממעצר.

במשטרה הציגו בפני השופטת חומר חקירה סודי שחיזק את דברי המתלוננת בדבר אלימות עקבית שנמשכת כבר שנים רבות וביקשו את הארכת מעצרה של האם. למרות שציינה כי קיים חשד סביר שהחשודה אכן התנהגה באלימות כלפי הבת, החליטה השופטת לשחרר את החשודה בערבות של 5500 ₪ והורתה לה להתרחק מהמתלוננת למרחק שלא יפחת מ-100 מטרים למשך 10 ימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות