n
דף הבית / בת ים / בת ים: אלי יריב יתמוך בצביקה ברוט בבחירות המקומיות הקרובות

בת ים: אלי יריב יתמוך בצביקה ברוט בבחירות המקומיות הקרובות

ראש העיר צביקה ברוט ממשיך להתחזק: ממלא מקומו אלי יריב, ראש סיעת בת-ים אחת, הודיע בסוף השבוע על תמיכתו בברוט גם בבחירות שייערכו בסוף השנה

צביקה ברוט אלי יריב צילום דוברות עיריית בת ים
צביקה ברוט ואלי יריב- צילום: דוברות עיריית בת ים

המשמעות: ברוט, שזכה בסקרים האחרונים שפורסמו לתמיכה של קרוב ל-70 אחוזים, מקבל חיזוק נוסף מהשותף הבכיר שלו. כעת צפויים להיחתם בקרוב הסכמים נוספים, זאת לאחר שמפלגת ישראל ביתנו כבר חתמה עם ברוט והצטרפה לקואליציה בראשותו לפני כמה חודשים.

יריב הוא חבר המועצה הותיק ביותר במועצת העיר, ובבחירות האחרונות זכה בארבעה מנדטים. הוא משמש כמחזיק תיק החינוך והתרבות, ויחד עם ברוט הובילו ביחד את המהפכה בחינוך ובתרבות שכללה את ההישג הגדול ביותר אי פעם באחוזי הבגרויות – 90.6 אחוזי הצלחה – וכן את פסטיבל האהבה הראשון שהיה בקיץ, ואת פסטיבל המזרקות בו ביקרו 100 אלף איש מכל רחבי הארץ.

לדברי יריב, ״המטרה להמשיך את הרוח החדשה, האמיצה והפורצת דרך שמנשבת בעיר בשנים האחרונות. צביקה הוכיח שהוא ראוי לאמון הציבור, הנהיג אותה בחכמה, במקצועיות ובאחריות. יחד בכוחות משותפים הצלחנו להוביל את העיר למהפכה של ממש שממצבת את העיר בת ים כעיר מובילה בישראל״.

יריב הוסיף כי ״אני מתחייב שביחד נמשיך לעבוד קשה עבורכם, מסביב לשעון, ולא ניתן לעולם להחזיר את בת-ים לאחור. בת-ים היום מתעוררת, ואנו נדאג להמשיך את התנופה בעזרת ניהול מקצועי, שקיפות וניקיון כפיים. כמובן שעבודה רבה עוד לפנינו, ונמשיך בה בזכות האהבה שלכם״.

ברוט עצמו פרסם פוסט בו הודה ליריב על החברות, השותפות והאמון, וכתב כי ״כולנו ביחד נמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך את המהפכה בבת-ים, ולוודא שהעיר לעולם לא תחזור לאחור. עבודה רבה עוד לפנינו ונעשה אותה במקצועיות, בשיקול דעת, בשקיפות וניקיון כפיים״.

עוד הוסיף: "אחדות היא הכוח החזק ביותר בעולם. כשאנו פועלים יחד בשיתוף פעולה, במקצועיות ובניקיון כפיים, אנו מביאים הישגים כבירים לבת-ים בכל התחומים. תודה לאלי יריב על התמיכה. יחד נמשיך לפעול עם חברינו להנהלת העיר להמשך המהפכות בחינוך, במופעי התרבות, בפארקים ובגינות, בחיסול הגירעון ובהרחבת פרויקט חוג חינם לכל ילד. אנו מתחייבים להמשיך לעבוד קשה מסביב לשעון, ולעולם לא ניתן לבת-ים שלנו לחזור לאחור."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות