n
דף הבית / בת ים / בשלישי, אכיפת החנייה חוזרת במלואה לעיר בת ים

בשלישי, אכיפת החנייה חוזרת במלואה לעיר בת ים

עיריית בת-ים מעדכנת על החזרת האכיפה לחנייה בכחול לבן ובאזורים המותרים לתושבים, ועל חלוקת תווי חניה זמניים לתושבי הצפון והדרום המתארחים בעיר בימים אלו

שלט חניה אכיפה צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

לאחר צמצום חלוקות הדוחות והאכיפה בעיר בת-ים בשל מלחמת חרבות ברזל ועל מנת להקל על הציבור, עיריית בת-ים מעדכנת כי החל מיום ג', 28.11, תוחזר האכיפה בעיר לחנייה בכחול לבן ובאזורים המותרים לתושבים.

בכדי להקל ולסייע לתושבי הצפון והדרום המתארחים בעיר, עיריית בת-ים הודיעה כי תחלק תווי חניה זמניים שיאפשרו להם לחנות בכחול לבן ובחניוני העיר ללא תשלום.

לקבלת התו יש לפנות לנציגי העירייה שעומדים בקשר עם התושבים המתארחים בעיר, או להגיע למחלקת הפיקוח של העירייה ברח' החשמונאים 27, ולקבל תו חניה זמני לשלושה חודשים. לכל מידע נוסף ניתן לפנות למוקד העירוני 107.

מעיריית בת-ים נמסר: "לאחר תקופה ארוכה בה החלטנו להפסיק עם חלוקת הדוחות והאכיפה בעיר בשל המצב הביטחוני, כעת האכיפה תחזור. מבקשים מכלל התושבים לשמור על החוקים כנדרש ולחנות לפי הסדרי החניה המקובלים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות