n
דף הבית / בת ים / אשה טבעה מול חוף הסלע בבת ים

אשה טבעה מול חוף הסלע בבת ים

אשה כבת 70 נמשתה מהמים ופונתה אל בית החולים במצב קשה מאוד

אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא

בשעה 13:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה שנמשתה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה בחוף הסלע בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוות רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון תוך כדי ביצוע החייאה, אישה כבת 70.

חובש בכיר במד"א חגי נתני סיפר: "הגענו לחוף עם אמבולנס 4×4 של מד"א והובילו אותנו אל האישה ששכבה מחוסרת הכרה והמצילים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות לאחר שמשו אותה מהמים. המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי."

אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא (3)

צילומים: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

שמואל מלכה סגן ראש סניף איחוד הצלה בבת ים סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על גברת כבת 70 שלדברי עוברות אורח המצילים משו אותה מהמים ללא הכרה. בתום מאמצי ההחייאה בזירה היא פונתה במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה למרכז הרפואי וולפסון".

טביעה חוף ים צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

145cb39a-43c6-410e-9771-586c8e3c00da

רחובות: הציבור מוזמן לאירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

תפריט נגישות