n
דף הבית / בת ים / אלפי תושבים הגיעו לתמוך בחקלאי הדרום והצפון בשוק כחול לבן שנערך בבת ים

אלפי תושבים הגיעו לתמוך בחקלאי הדרום והצפון בשוק כחול לבן שנערך בבת ים

אלפי תושבות ותושבי העיר בת-ים הגיעו לתמוך בחקלאי הדרום והצפון בשוק כחול לבן שנערך בבת-ים צילום שלום אלזם (6)

אלפי בת-ימים פקדו את שוק כחול לבן בבת-ים אשר נערך על מנת לתמוך בחקלאי הצפון והדרום. עיריית בת-ים דאגה לשוק אשר כל תבואת השדה נמכרה היישר ממשקי הצפון והדרום במכירה ישירה מהחקלאי לצרכן במטרה לעזור להם בימים אלו. השוק נערך ברחבה החיצונית של מלון סאנסט וכלל מכירה של: ירקות, פירות, פרחים, עציצים, יינות וכו׳.

במסגרת האירוע חולקו בלונים צהובים לאות הזדהות עם 239 החטופים, אשר הופרחו לשמיים על ידי כלל האנשים יחד. עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' העיר בת-ים מארחת מאות משפחות מהדרום והצפון ודואגת לכל צרכיהם: חינוך, תרבות, הפוגה, מחיה ועוד. המשפחות מתארחות במלונות: מאסטר, ארנה,  Hi yamומגדלי הים התיכון.

צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים: "איך אמר לי אחד החקלאים שהשתתפו בשוק שארגנו אתמול ברחבת הסאנסט לחקלאי הדרום והצפון? חיבוק של בת-ימים זה משהו שלא שוכחים לעולם! תודה ענקית לכל מי שהגיע ותמך בחקלאים המדהימים, נהניתי לפגוש כל אחד מכם. מאחל לכולם ימים שקטים".

צילומים: שלום אלזם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. רוב הסחורה מטורקיה
    לצערי
    מרמים אותכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות