n
דף הבית / בת ים / אלוף העולם ביקר בבת ים

אלוף העולם ביקר בבת ים

גולש הגלים היהודי שון תומסון, מטובי הגולשים בעולם ויהודי גאה, הגיע לביקור בעמותת הגל שלי בבת ים ונחשף לטיפול בצעירים ששרדו את מאורעות השבת השחורה ומשוקמים כעת באמצעות גלישת גלים

שון תומסון צילום עמותת הגל שלי

עמותת הגל שלי ארחה בבוקר יום שישי, את אלוף העולם לשעבר בגלישת גלים, שון תומסון, גולש יהודי מדרום אפריקה, הנמנה עם 10 הגולשים המובילים של המאה, שהיה אלוף העולם ב-1977.

תומסון נרשם כאחד מ-25 גולשי הגלים המשפיעים ביותר של המאה הקודמת וכאחד מ-10 הגולשים הגדולים בכל הזמנים. הוא מצא עצמו נפעם השבוע לאחר ביקור באחד ממרכזי עמותת הגל שלי, המסייעת לקדם צעירים בטראומה או בסיכון, באמצעות גלישת גלים והתמודדות עם איתני הטבע.

תומסון הגיע למרכז העמותה בבת ים, פגש צעירים מישובי עוטף עזה שיצאו מהתופת של השבת השחורה בשבעה באוקטובר ובני נוער בסיכון מחוף אשקלון. במסגרת הביקור הוא זכה לסיור בעמותה ושמע על פעילות העמותה מיום הקמתה ועל התגייסותה המיידית לטיפול בצעירים אשר נפשם וגופם נפצעו בשבעה באוקטובר. תומסון שמע את הסיפורים של הצעירים המתמודדים עם טראומה ופוסט טראומה וסיפר על עצמו ועל ההתמודדות עם החיים ועם הגלים.

"גלישת גלים היא לא פחות ממתנה", סיפר תומסון. "אבל מה שעמותת הגל שלי עושה היא הפיכת הגלישה לכלי טיפולי שיכול להציל נפש של אדם, ומבחינתי אין דבר חשוב מזה בעולם. אני גאה לראות מה עושים כאן בישראל ומאחל מכאן לכל אחי היהודים שנתאושש ונצליח".

עומר טולצ'ינסקי, ממייסדי עמותת הגל שלי ומנהל הפדגוגיה בארגון: "אנו נרגשים מאוד לארח בעמותת 'הגל שלי' את שון תומסון, אחד מגולשי הים הגדולים בהיסטוריה שבימים קשים אלו, הגיע לתמוך כיהודי וכאחד שמבין ביכולות הריפוי של הטבע. שון הוא ידיד אמת של העמותה ואף תרם לה בעבר. ביקורו של שון בעמותה מאפשר לו להכיר מקרוב את הסיפורים והצרכים הייחודיים של צעירים שחוו טראומה ופוסט טראומה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. אנו גאים בעבודת הטיפול הייחודית של עמותת 'הגל שלי' באמצעות גלישת גלים, שמספקת לצעירים כלים ותמיכה להתמודדות עם אתגרים שזימנו להם החיים."

אודות עמותת הגל שלי:
עמותת הגל שלי הוקמה במטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ולנערים במצבי סיכון לעלות על הגל ולהצליח דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים, באמצעות גלישת גלים. העמותה מפעילה תוכניות חינוכיות וטיפוליות, לבנות ובני נוער מכל קשת החברה הישראלית.

אנשי העמותה הם אנשי חינוך וים, שואפים לסייע לבני נוער במצבי סיכון לחשוף את הכוחות הפנימיים הגלומים בהם על מנת להתמודד עם אתגרי החיים. אנחנו מונעים מהאמונה כי דרך התנסות מעצבת עם איתני הים והגלים, בתהליך ייחודי ומובנה, יזכו בני הנוער בחוויית הצלחה משמעותית אשר תהווה קרש קפיצה עבורם להצלחות נוספות בחיים. העמותה מונה 8 מרכזים לאורך חופי ישראל וקידמה בעשור האחרון למעלה מ-10,000 בני נוער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות