n
דף הבית / באר יעקב / באר יעקב פלילי / נעצרו חשודים בהפצת תמונות וסרטוני עירום של נערות

נעצרו חשודים בהפצת תמונות וסרטוני עירום של נערות

יחידה 105 בלהב 433 עצרה 7 חשודים שהפיצו מאות תמונות וסרטוני עירום של קטינות ובגירות ישראליות ללא ידיעתן בקבוצה סודית באפליקציית טלגרם

יחידה 105 מחשב צילום דוברות משטרת ישראל

בשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה 105, בעקבות תלונות וחומרי חקירה שהצטברו אודות קבוצה סגורה באפליקציית טלגרם בשם "שיתופים", במסגרתה מתקיימות התכתבויות עם תוכן מיני בין חברי הקבוצה, תוך שיתוף סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני של קטינות ובגירות ישראליות ללא ידיעתן.

במשטרה מדגישים כי על פי חוק הסרטונים, הפצה או פרסום של סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני ללא אישור המצולמים, נחשבים לעבירה חמורה שדינה עד 5 שנות מאסר.

שוטר יחידת 105 סייבר צילום דוברות משטרת ישראל

על פי החשד, בקבוצה שפעלה מזה מספר חודשים, שיתפו חברי הקבוצה למעלה מ-170 סרטונים ותמונות תוך פגיעה בפרטיותן של עשרות קורבנות, נשים וקטינות באופן בוטה.

שוטרת מחשב 105 סייבר צילום דוברות משטרת ישראל

למרות מאפייני האנונימיות והקושי להתחקות אחר חברי הקבוצה באפליקציית הטלגרם, הצליחו שוטרי יחידה 105 ביחד עם יחידת הסייבר בלהב 433 לחשוף את זהותם של חלק מחברי הקבוצה.

יחידה 105 צילום דוברות משטרת ישראל

כאמור, עם המעבר לחקירה גלויה ולאחר גביית עדויות מהקורבנות, הבוקר פשטו שוטרי להב 433 על בתיהם של שבעה חשודים וביצעו מעצרים וחיפושים, במהלכם נתפסו אמצעי מדיה דיגיטליים שונים לצורכי חקירה.

המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת צילום דוברות משטרת ישראל

יחידה 105- צילומים: דוברות משטרת ישראל

החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. בהתאם לצורכי החקירה וככל שיידרש החשודים יובאו לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשל"צ.

הכנסו לצפות בסרטון: ריבי דרור כהן ממחלק חקירות פשיעה ברשת ביחידה 105 מסבירה על הפרשה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות