n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מוקד חדש יסייע לאתר מבוגרים שטרם התחסנו

בת ים: מוקד חדש יסייע לאתר מבוגרים שטרם התחסנו

עיריית בת-ים הקימה מוקד ייחודי בשיתוף קופת חולים "מכבי" המסייע לתושבי העיר להתחסן

מוקד ראשון מסוגו להגברת החיסונים (2)
המוקד החדש- צילום: דוברות עיריית בת ים

עיריית בת-ים בשיתוף קופת חולים מכבי פתחה היום (24/2) לראשונה מוקד טלפוני חדש וייחודי, במטרה לסייע ולאתר תושבות ותושבים ותיקים, בני 60 ומעלה, שטרם הצליחו להתחסן- להגיע להתחסן במתחם החיסונים של מכבי ברחוב הדדי בעיר.

שיתוף הפעולה הראשון  מסוגו מתבצע על ידי מוקד שמורכב מעובדי העירייה וסטודנטים מתנדבים, שיוצרים קשר עם כל בנות ובני 60 ומעלה, תושבי העיר, שעדיין לא התחסנו, ובודק כיצד ניתן לסייע במהירות וביעילות על מנת שיקבלו את החיסון מציל החיים.

במסגרת פעילות המוקד הוקצו רכבי עירייה שזמינים באופן מיידי להסיע את תושבי העיר למתחם החיסונים או לחילופין לקבוע מועד עתידי להתחסנות או במקרים אחרים לעלות במעמד השיחה את הרופא המטפל להתייעצות רפואית וקבלת מידע במטרה לתאם מועד לחיסון.

כאמור, המוקד החדש מיועד לתושבים ותושבות מגיל 60 ומעלה ולאוכלוסיות בסיכון שלא הצליחו לקבוע מועד לחיסון או נתקלו בקשיים, יפעל במשך יומיים, היום (24/2) וביום שני הקרוב (1/3), ובמידת הצורך ימשיכו עיריית בת ים בשיתוף קופת החולים מכבי בימים נוספים.

המוקד החל לעבוד ב-9 בבוקר, וצפוי לעבוד ברציפות עד השעה 21:00 בערב.

ראש העיר, צביקה ברוט:  "אני מודה לקופת החולים מכבי על שיתוף הפעולה המבורך הייחודי והחשוב מאין כמוהו, יחד עם עובדי העירייה ומתנדבים רבים יצאנו למבצע חשוב ומציל חיים.

כל תושבי העיר מוזמנים ליצור קשר ואנו נעשה כל הדרוש בכדי להקל ולסייע בקביעת תור בהקדם האפשרי. החיסון הוכח כבטוח ומציל חיים, והוא הגורם המרכזי להורדת התחלואה בעיר והחזרה לשגרה בטוחה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות