n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מונעים את האסון הבא

בת ים: מונעים את האסון הבא

עיריית בת-ים קיימה בשבוע שעבר ערב פתוח בנושא מבנים מסוכנים

תמונה כנס2 צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

המפגש התקיים בכותר פיס, במסגרתו הועבר לתושבים כל המידע הרלוונטי על מבנים מסוכנים, הסיבות מדוע מחליטים להכריז על מבנה מסוים כמסוכן, מה ניתן לעשות על מנת לתקן ו/או להסיר את המסוכנות ומי יכול לסייע בתקצוב של שיפוץ ותיקון מבנה מסוכן.

במפגש השתתפו סגן ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה אורי בוסקילה, מהנדסת העיר אדריכלית מיכל מאיר, ממונה בטיחות ומנהל מחלקת בטיחות אלי כהן, מנהל מחלקת מבנים מסוכנים דוד כהן, ראש האגודה לתרבות הדיור בבת-ים יוסי מאיר וראש מנהלת התחדשות עירונית עומר זיו. הצוות המקצועי השיב לשאלות התושבים, הפנה אותם לחוות הדעת המקצועיות ונתן מענה נרחב לכלל הנושאים.

מעיריית בת ים נמסר: "לאור אירועי קריסת המבנים שהיו באחרונה ברחבי המדינה, עיריית בת-ים רואה חשיבות גדולה בקיום המפגש עם התושבים במטרה לתת מענה לכל ספק ושאלה שמתעוררת בעניין. לאור הסכנה שעלולה להיגרם מאי תחזוקת מבנים ישנים קבעה עיריית בת-ים חוק עזר עירוני בנושא תחזוקת מבנים ישנים והיא רואה חשיבות עליונה באכיפתו.

החוק מטיל חובה על בעל מבנה לתחזק את המבנה באופן שמבטיח את שלום המתגוררים בו והנכסים הצמודים לו. במידה ובעל המבנה חושב כי המבנה עלול להפוך למסוכן הוא מחויב להזמין חוות דעת הנדסית ואותה להעביר למהנדס העירייה. במקביל מהנדס העירייה יבצע בדיקה מטעמו."

תמונה כנס1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילום: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות