n
דף הבית / חדשות בת-ים / בוולפסון יהיו הראשונים לחסן מפני קורונה

בוולפסון יהיו הראשונים לחסן מפני קורונה

מנכ"לית וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "אנו בין 5 בתי החולים המובילים בארץ בחיסון הצוות נגד שפעת ואני בטוחה שהצוות של וולפסון יוביל גם בהתחסנות כנגד נגיף הקורונה."

חזי לוי ענת אנגל רופאים קורונה צילום המרכז הרפואי וולפסון

מעט לפני כניסת החג ועל סיפו של גל שלישי של נגיף הקורונה, המרכז הרפואי 'וולפסון' הודיע היום (שלישי, 8/12) כי ביה"ח נערך לקראת מתן חיסוני קורונה לכ-3,500 העובדים.

משיחה עם ד"ר יסמין מאור, מנהלת היחידה למניעת מחלות זיהומיות בביה"ח, עולה כי מנות החיסון הראשונות כנגד נגיף ה COVID19 צפויות להגיע כבר במהלך השבוע הקרוב. לדבריה, הצוותים הרפואיים הוגדרו כקבוצה בתיעדוף לקבלת החיסון.  ד"ר מאור: "אנשי הצוות אשר יקבלו מנה ראשונה של חיסון, יקבלו את המנה השנייה כעבור 28 ימים".

ד"ר גלית מור נאור, מנהלת בית המרקחת ב'וולפסון', ציינה כי "החיסונים יגיעו אלינו בהקפאה עמוקה של מינוס 70 מעלות צלזיוס והם גם יאוחסנו בתנאי הקפאה. הפצתם תתבצע בקירור, בטמפרטורה שנעה בין 2-8 מעלות, תחת ניטור בכל עת, ועל יכולת התרעה על חריגה בטמפרטורה". עוד ציינה מור נאור, כי "החיסונים יכולים להישמר בקירור עד ל-5 ימים, כך שמרגע קבלת החיסון יש לחסן את העובדים במהרה".

מנכ"לית המרכז הרפואי 'וולפסון', ד"ר ענת אנגל, ציינה כי מהלך מתן החיסון לעובדים יתועד ויבוצע באופן מיידי וללא כל עיכובים. לדבריה: "לאחר שהצלחנו הרבה מעל ממוצע שנים קודמות עם חיסוני הצוות כנגד השפעת – והתברגנו בין חמשת בתי החולים המובילים בישראל במתן החיסונים – הודות לקמפיין פנים ארגוני אפקטיבי שהוצאנו לפועל, עם הסלוגן מתחסנים למען מי שאוהבים כעת אני בטוחה מעל לכל ספק שנוביל גם במתן החיסונים כנגד נגיף הקורונה".

 

(צילום תמונה: דוברות וולפסון)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות