n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / מלון מונטיפיורי בירושלים- להיות בלב של הלב

מלון מונטיפיורי בירושלים- להיות בלב של הלב

מחפשים מלון מעולה ומרכזי בירושלים? פגישת עסקים שמצריכה ממכם לבלות לילה בעיר? או חופשה טובה? מצאנו לכם את המקום המדוייק.

לובי מלון מונטיפיורי בירושלים
קרדיט תמונות סמארט הוטלס.

מכירים את המלונות היפים, אותנטיים והבוטיק? כאלה שאין בהם המולה ורעש ועדין מספקים את השרות והמעטפת של הכל בהכל במחיר מצוין? אז הנה לכם אחד כזה ועוד בירושלים!

מונטיפיורי הוא מלון אינטימי ובו 48 חדרים בלבד, ממוקם בלב העיר ברחוב שץ,  בסמוך לשוק מחנה יהודה (3 דק הליכה) בסמוך לבן יהודה ומרכז העיר (1 דקה הליכה) וכ- 10 דקות הליכה לעיר העתיקה.

קרדיט סמארט הוטלס חדר
קרדיט סמארט הוטלס

לאחר שנים רבות בהן המלון נותר בחליפתו הישנה והאותנטית, בוצע במקום שיפוץ מקיף בהשקעה של קרוב ל-10 מיליון שקל, החל ממערכות המלון ועד לאיבזור וריהוט המלון והוא מותג מחדש כמלון אותנטי בוטיק במרכז ירושלים כיאה לאזור בו שוכן.

על אף שהמלון ממוקם בלב ירושלים וקרוב לכל מקום אפשרי יש שקט באזור המלון שזה יתרון ענקי למי שמכיר את בתי המלון בעיר. החדרים נראים טוב, נקיים ומסודרים לאחר השיפוץ שכלל  עיצוב מודרני חדיש למלון תוך שמירה על אופיו האותנטי ירושלמי. לשם כך נעשה שימוש באלמנטים מסוג אבנים ירושלמיות בתוך החדרים, שימוש בריהוט עבודת יד של נגריות מובילות בארץ ושילוב של אלמנטים כגון שיש/אבן/עץ טיבעי והכל בכדי להעניק חזות שכזו למלון.

על העיצוב והנראות אחראי אדריכל אריה דבילנסקי, מומחה לעיצוב ותכנון בתי מלון. בנוסף לחידוש נראות המלון הוחלט לנצל ההזדמנות ולהטמיע מערכות טכנולוגיות שלא היו קיימות במלון. כלל המערכות הוחלפו במערכות חכמות ויעילות וכן גם הותקנו מערכות אוטומיזציה בתהליכי הכנסת אורחי המלון.

ארוחת הבוקר במלון מצויינת, עשירה וטעימה והמחיר של כל הטוב הזה הוא… טוב אתם לא תאמינו אז רוצו להזמין לבד

_M8I4400

קרדיט רשת סמארט הוטלס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות