n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / כל ההופעות במועדון ה-GRAY לשבוע האהבה

כל ההופעות במועדון ה-GRAY לשבוע האהבה

מחפשים לחגוג את הולנטיין? מועדון ה-GRAY עם הופעות חיות מדהימות של האומנים הכי טובים לאהבה

Screenshot_20240207_124528_Gallery

 

קבוצת GRAY, בית להופעות חיות, גאה להציג:

 שבוע אהבה בGRAY:

אריק סיני   אבי נוסבאום    אביחי הולנדר     ג'ין בורדו    דנה עדיני ודניאל סלומון

דניאל חן ,הדר מרקס  הגבעטרון   הפרויקט של רביבו   הפיל הכחול    חנן יובל  מירי מסיקה

נגה ארז    נורית גלרון      שולי רנד

   רוקוויל

(*לפי סדר הא' – ב')

קבוצת GRAY תציין את שבוע האהבה (ולנטיינס) במגוון הופעות  של מיטב היוצרים אשר יתקיימו במשך שבוע ימים במועדוני הרשת:   GRAY מודיעין   GRAY             ת"א                GRAY יהוד

מכירת כרטיסים בקישור: https://grayclub.co.il/

הנחות בועדים, חברות האשראי

פירוט מופעי שבוע אהבה בGRAY:

11.2 ,יום ראשון, הפרויקט של רביבו, גריי, מודיעין  פתיחת דלתות: 20:00 תחילת מופע:22:00   ,מחיר 169 ₪

הפרויקט של רביבו – פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות, שהפך בשנים האחרונות להצלחה מסחררת ולתופעה תרבותית חדשה, במהלכן זכו בתואר"הרכב השנה" ולזכיה בפרס יוקרתי של יוטיוב ובתארים רבים נוספים.

מאז נולד הפרויקט ועד כה, הוציאו חברי ההרכב שמונה אלבומים מצליחים, אשר זכו למעמד אלבומי זהב ופלטינה! אלבום הפריצה הראשון "מה נותר מאלה" שהיה להצלחה מסחררת, האלבום השני – "התחלה חדשה", "חם בלב", אלבום כפול מהופעה חיה מבריכת הסולטן, אלבום מקורי- "שידע כל העולם", "זהר"- אלבום מחרוזות שכולו חידושים לשיריו של זוהר ארגוב, "חי ומאושר" אלבום המשלב שירים מקוריים לצד מחרוזות נוסטלגיות אהובות והאלבום ה-8 "אמונה" הכולל מגוון מחרוזות, זמירות ונעימות לשירי מסורת מבית אבא.

בימים אלו, יצא לחנויות אוסף כפול בשם "מסע בזמן" המכיל מגוון מחרוזות ושירים מכל האלבומים, כגון: "התחלה חדשה", "מחרוזת תן לזמן ללכת", "אלה", מחרוזת שבת", " מחרוזת לילה שלי", מחרוזת עוד יום יבוא" ועוד רבים וטובים.

במקביל ממשיכים חברי הפרויקט להקליט שירים מגוונים, חדשים ומחודשים.

הרביבואים ממשיכים לכבוש במות, הן בכל רחבי הארץ והן בחו"ל, אל מול אלפי אנשים בקהילות היהודיות. רק לאחרונה חזרו מסיבוב הופעות ברחבי אירופה, ארה"ב, ברזיל ומרוקו.

הפרויקט של רביבו ידוע בהופעותיו הייחודיות, השמחות והמרגשות, המתאימות לקהל מאוד רחב ומגוון ובתוך כל אלה, לא שוכחים להעביר משנתם – אהבת האדם בפרט ואהבת חינם בכלל.

12.2 , יום שני, הדר מרקס, גריי, ת"א  פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופע:21:30   ,מחיר 125 ₪

הדר מרקס עושה לכם את הבוקר,
גם בערב!
אתם מאזינים לה בכל בוקר ברדיו,
צוחקים ומתרגשים איתה,
אבל כמה אתם באמת מכירים אותה?

מוזמנים להתרגש, לצחוק ולחוות טעימה קטנה
מאחורי הקלעים של הדרך המרתקת של הדר.
הקול בחוץ הוא בעצם מפגש חברים אינטימי,
בו הדר מספרת על החיים של לפני ואחרי,
ובעיקר מה קורה תוך כדי…

איך הכל מתחבר אחרי "מחוברים"?
איך זה לחכות לילדים בצהריים עם סיר קציצות וקריירה על האש ?
ואיך להתחיל לראות את עצמכם ככה פתאום באמצע החיים…?

הדר מרקס עולה על הבמה ושמה את הקול ואת הכל בחוץ.
המופע הכי אישי, מצחיק, מרגש ונוגע,
שאין שום דרך לתאר אותו מבלי לראות אותו.

מדינה בדרך על הבמה!
ויש גם אורח כבודי – בני כבודי.
הצמד הכי מצחיק ברדיו מגיע הישר מגלגלצ עד אליכם.

13.2 , יום שלישי, דניאל חן, גריי, יהוד פתיחת דלתות: 20:00 תחילת מופע:22:00 ,מחיר 125 ₪

דניאל חן הוא מפלצת סטנד אפ שמתפרעת ו"יורקת אש" של צחוק על כל מה שזז.
מספיקה בדיוק הופעה אחת כדי לדעת שמדובר בגאון, וכמו כל הגאונים הוא לא בחור שגרתי.
המופע של דניאל חן מתאפיין בהומור חד ואינטנסיבי שלא מפסיק להפתיע את הקהל כל פעם מחדש.
דניאל לוקח את ההומור למחוזות של דמיון פרוע ללא גבולות. סגנונו הייחודי כבר צבר לו עדת מעריצים בתוך
סצנת הסטנד אפ עצמה ולאחרונה גם מחוצה לה, תאמינו לנו שמדובר בסטנדאפיסט הכי מצחיק שאתם לא מכירים

14.2 , יום רביעי,מירי מסיקה, גריי, מודיעין  פתיחת דלתות: 20:00 תחילת מופע:22:00   ,מחיר 169 ₪

ניהול אמנותי: לואי להב

לאחר חצי שנה בה הופיעה על בימת לונדון בתפקיד הראשי ועטור השבחים במחזמר "ביקור התזמורת", שבה מירי מסיקה לסיבוב הופעות מצליח בישראל.

כמעט 20 שנה מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי מסיקה שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה,

עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הגדולות והמוערכות בישראל.

במופע תבצע מירי את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים אותם היא מבצעת במגוון סגנונות ובשפות שונות.

בין השירים במופע: יש לך אותך, לשם, עכשיו אתה חוזר בחזרה, באה אליכם, אף אחת, אישה חרסינה, ממי, מפחד עליך ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בהופעה עוצמתית ומרגשת.

 

14.2,רביעי, דניאל סלומון ודנה עדיני במופע חדש, גריי יהוד ,פתיחת דלתות: 20:00 תחילת מופע:22:00 ,מחיר 115 ₪
השירים האהובים, שירים חדשים וביצועים של קלאסיקות מפתיעות
עיבודים המשלבים את הסאונד הרומנטי הקלאסי עם אלקטרו חדש ומיוחד
אהבה, רבות הדרכים לצד אלביס, אריק איינשטיין ונעמי שמר הם רק חלק ממה שהצמד
יעשה בהופעה המרגשת הזאת

15.2,חמישי, נורית גלרון-מופע חדש, גריי מודיעין,פתיחת דלתות: 19:30 תחילת מופע:21:30 ,מחיר: 144 ₪

נורית גלרון – ״קורא לי לבוא״

מופע חדש  |  הפקה מוזיקלית: גיא ויהל

נורית גלרון, מהקולות החמים והאייקונים של ישראל, נכנסת לתקופה חדשה של יצירה והופעות בחייה.

במהלך שנות הקריירה שלה, שיתפה פעולה עם מוזיקאים רבים, ובנתה רפרטואר עשיר בלהיטים.

בסיבוב ההופעות הקרוב, ״קורא לי לבוא״, היא משתפת פעולה עם המפיקים והיוצרים גיא ויהל. החיבור המוצלח ביניהם הוביל להפקה של מופע חדש ומרגש, עם עיבודים חדשים לשירים המוכרים והאהובים של גלרון.

על הבמה, מציגה נורית כוח נשי חדש, שתי זמרות יוצרות, צעירות, המלוות אותה בגיטרות ובשירה יחד עם הרכב הנגנים.

״אני אשתגע״, ״יש לי סימפטיה״, ״אתה הולך לישון מוקדם״, ״המיסטיקנים הסינים״, ״זה הגשם״, ״תלתלים״, ״סוס מעץ״, ״ילדות נשכחת״ ועוד…

נגנים:

גיטרה – אדם בן אמיתי  | בס- דן זיתון  | תופים- דקל דביר | קלידים- אופיר קנר  | גיטרה ושירה – עמר גשן | גיטרה ושירה – ליהיא אלמוג-מזרחי

 

15.2,חמישי, הפיל הכחול, גריי ת"א,פתיחת דלתות: 20:00 תחילת מופע:21:30 ,מחיר: 105 ₪

לאחר שנתיים של הופעות בכל רחבי הארץ, מגיעה להקת הפיל הכחול למועדון הגריי בתל אביב לתחילת מסורת של הופעות מלאות הפתעות שאין לכם מושג מה יקרה בהן הפעם!

המופע החדש והמרגש יכלול שירים מתוך האלבום החדש, שכבר זכו להצלחה רדיופונית ורשתית ענקית כמו "שיר לי" "אין אמת אחת" שביצע לירון עם ענת מלמוד ו"הר" שנכנסו לפלייליסט גלגלצ, "לויתן" ו"לב" הנוגעים, "לופ" ו"בורות" הקצביים ועוד. במופע ישלבו את הלהיטים האהובים של הפיל הכחול משלושת האלבומים יחד עם השירים העכשוויים ואירוחים מפתיעים.

החזרה לבמה לא קרתה רק מאהבה למוזיקה ולרצון הלא מרפה של הקהל, אלא גם מההבנה העמוקה שיש בישראל בעיית נגישות, באופן כללי ובעיקר בהופעות. לירון שנפצע בתאונה בגיל 18 ומתנייד בכיסא גלגלים, מתמודד עם חוסר הנגישות במרחבים הציבוריים יום יום וכותב על כך רבות ברשתות החברתיות בצורה שזוכה להדים רבים בתקשורת. מטרת ההופעות היא להרים קול צעקה על הנעשה בארץ ולשנות את תרבות ההתעלמות מהאוכלוסייה הגדולה וחשובה הזו ולתת להם את זכויותיהם הבסיסיות. הלהקה חרטה על דיגלה לקיים את הופעותיה אך ורק במקומות נגישים ולהשמיע את קולו של מי שלא נשמע.

15.2,יום חמישי, שולי רנד,גריי יהוד, פתיחת דלתות 20:00 תחילת מופעים:22:00 מחיר:124 ₪

שולי רנד הוא זמר, שחקן ו"סטורי טלר" מוכר ורב הבעה. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן ובמקום. בני ברק, ת"א, ירושלים, מלידה לילדות, הפגישה הראשונה עם המוות, החיים בין שני עולמות, עולם התיאטרון, החזרה בתשובה, המשברים ובסופו של דבר יציאה לגאולה.

עם קבוצת נגנים שמלווה אותו על הבמה, הוא טווה חוטים בין הסיפור לשירים, רק שהשירים הפעם ברובם אינם שלו, 'משיח' של שלום חנוך, 'עד העונג הבא' של המכשפות, 'כאבי גדילה' של אביב גדג', 'ניצוצות' של פורטיסחרוף, השירים בעיבודים חדשים שמקרבים אותם אליו והם מתכתבים עם הסיפור האישי שלו שמשולב כמובן גם עם להיטיו הגדולים 'אייכה', 'בין קודש לחול' ועוד.

על במה חשופה מתפאורה, תחת תאורה תיאטרלית, בעזרת המפיק המוזיקלי אסף תלמודי והבמאי והדרמטורג איתן בלום, נפגשים במופע שלושת כוחות הבמה של שולי, המשחק, המוזיקליות והסיפוריות.

16.2,יום שישי, ג'ין בורדו,גריי מודיעין, פתיחת דלתות 12:00תחילת מופעים:13:30 מחיר:124 ₪

להקת ג'יין בורדו נכנסה לחיינו לפני עשור עם השיר ״איך אפשר שלא להתאהב״ ומאז מביאה איתה משב רוח מרענן וייחודי אל נוף המוסיקה הישראלית ושירים רבים שכבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מההוויה המקומית.

מ״עינב״ ו״וויסקי״ דרך ״אוקיאנוסים״ ו״רוקדים צמודים״ ועד ״אשה קשה״, ״טישרט״, ״לא יוצאת למסיבות״, ״מגדל המים״ ו"לא לבד" שיצא רק לאחרונה אחרי אירועי ה7.10. 

16.2,יום שישי, חנן יובל, גריי ת"א, פתיחת דלתות 12:00 תחילת מופעים:14:00 ,

מחיר:125 ₪

במופע מיוחד בליווי 3 נגנים, מביא יובל, מאבות המזון של התרבות הישראלית, שרבים משיריו שהלחין לעצמו ולאחרים הפכו לנכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלית, מבחר עשיר מעשייתו לאורך חמישה עשורים.

"אתם זוכרים את השירים", "פגישה חצי פגישה", "ואם השיר הזה נשמע לכם מוכר", "שהשמש תעבור עלי", "אני וסימון ומואיז הקטן", "הלילה הוא שירים", לצד ביצועיו ל"ליל חניה", "שיר המעלות", "ימי בנימינה" וכן שיריו החדשים יותר "ערב קיץ חם", "כל מילה" ועוד, מתוך אלבום חדש היוצא לאור אחרי חג הפסח, כל אלה מרכיבים את הרפרטואר הענק שחנן יובל מביא אל הבמה ואל הקהל.

חנן יובל, חתן פרס אקו"ם למפעל חיים, וזוכה פרס  שר התרבות ע"ש אריק אינשטיין לשנת 2021, זכה לאחרונה באות מיוחד למפעל חייו מטעם נשיא אוניברסיטת בר אילן והוא אחד האמנים הפעילים ביותר לאורך כל השנים, לא שוקט על השמרים, יוצר, מפיק ומופיע – ומשתבח עם הזמן!

16.2,יום שישי, הגבעטרון,גריי יהוד, פתיחת דלתות 12:30 תחילת מופעים:14:00 מחיר:125 ₪

להקת הגבעטרון, בניהולו ובניצוחו המוזיקלי של אילן גלבוע באים לרגש ולהתרגש ולשיר יחד את השירים האהובים: ים השיבולים, אילו כל האוהבים, הורה ממטרה, עמק שלי, מה אומרות עינייך, בת שישים ועוד רבים וטובים.

16.2, שישי, מופע מחווה לדייר סטרייט,גריי ת"א, פתיחת דלתות 20:00 תחילת מופעים:22:00 מחיר:119 ₪

מופע המחווה האולטימטיבי לדייר סטרייטס רץ מעל 15 שנים ברחבי הארץ עם רקורד של מאות הופעות על מיטב הבמות בישראל ועשרות אלפים שכבר חוו ונדהמו מרמת הביצוע והדיוק הבלתי מתפשר.

אין מי שחי את שנות ה80 שלא אוהב דייר סטרייטס או לפחות מסמפט אותם, עם רשימה ארוכה מאוד של להיטי-על החרוטים בזכרונם של רבים.

קיימת בארץ תופעה מעניינת ואף חריגה, גיבור מקומי העונה לשם אייל סוכר, המוח והכוח מאחורי המופע הזה שרץ בהצלחה גדולה שנים רבות.

מה שמעניין וחריג הוא עד כמה אייל מנגן את מארק. ברמה של לעצום את העיניים ולהתבלבל, ואז לפתוח אותם ולהמשיך להתבלבל כי הם דומים הרבה מעבר לנגינה…

נאמנות הקהל השב וחוזר לצד קהל חדש שמגיע כל הזמן מצביעה

על החיבה העצומה למוסיקה של דייר סטרייטס  שלא מתיישנת

ומצד שני על איכות הביצוע הבלתי מתפשרת של The SULTANS

OF SWING .

"ביצועים מדויקים ומרגשים לשירים הגדולים של אגדת הרוק

הבריטית

לצד גרסאות מורחבות ומיוחדות להופעה"

17.2, מוצ"ש,אביחי הולנדר,גריי ת"א, פתיחת דלתות 20:00 תחילת מופעים:22:00 מחיר:115 ₪

מופע השקת אלבום!!!

אחרי שכבש את הלבבות, הרשתות ותחנות הרדיו עם שיריו "לא נרגע", "בלתי מנוצח", "יומולדת" ו"בואי" אביחי הולנדר במופע להקה בועט עם מלא אמת ורגש בהשקת אלבום בלעדית!

הולנדר הוא מסוג האומנים המסקרנים והמיוחדים שצמחו כאן בתקופה האחרונה.
הוא כותב, יוצר, מלחין ומבצע את השירים שכותב, הוא משלב בין סגנונות הרוק, פופ והמזרחי על במה אחת.
המופע שלו אמיתי ומיוחד והוא יגרום לכם לרקוד ולהתרגש ובעיקר להנות ממוסיקה ישראלית מקורית ואיכותית עם מיטב הנגנים בארץ.

17.2, רוקוויל במופע מחווה למדונה,גריי יהוד, פתיחת דלתות 20:00 תחילת מופעים:22:00 מחיר:139 ₪

עכשיו התור למלכה! שמחים ונרגשים להשיק את מופע המחווה החדש
שלנו למלכת הפופ האחת הויחידה – מדונה.
על הבמה ענבר יוחננוף האגדית – תגיש לכם ערב
שכולו פופ טהור, מתוק, נועז ובעיקר מרגש.
עם שורה ארוכה ונוסטלגית של הלהיטים
הגדולים והיפים של מדונה.

ענבר יוחננוף – שירה | ליאור עוזרי – ניהול מוזיקלי ובס | רומי קופלמן – צ'לו וקולות
עומר פאנק- תופים | עומר עידן – גיטרות | דניאל מגן – קלידים

17.2, נגה ארז, גריי מודיעין, פתיחת דלתות 19:30תחילת מופעים:21:30 מחיר:139 ₪

נגה ארז בהופעה- מופע עמידה

 

 

קרדיט תמונה: חיים אטיאס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות