n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ״רוצים מיגון״: כ- 100 הורים הפגינו מול משרדי העירייה, ראש העיר, לא מצמץ

״רוצים מיגון״: כ- 100 הורים הפגינו מול משרדי העירייה, ראש העיר, לא מצמץ

הבוקר, ראשון, הוכרזה שביתה במוסדות הלימודים בעיר, על ידי יו״ר ועד ההורים שיצאה להפגנה עם כ-100 הורים נוספים בה הם קראו לראש העיר למגן את מוסדות החינוך. ראש העיר, לא מצמץ.

WhatsApp Image 2023-11-26 at 13.17.13

כ 100 הורים מפגינים מול עיריית חולון בדרישה למגן את כל מוסדות החינוך גנים ובתי ספר כאחד. חולון היא בין הערים המטווחות במלחמה הנוכחית ואינה ממוגנות כראוי במוסדות החינוך. ההפגנה אורגנה על ידי הנהגת ההורים בעיר בת אל בן דוד יו"ר הנהגת ההורים בחולון שאמרה בין השאר כי
״עברו 50 יום מהיום הנורא של 7/10/23, ליבנו עם משפחות השכולות גיבורי ישראל ,ומשפחות החטופים מייחלת שנחגוג את חזרתם של כולם מהשבי בימים קשים אלו ,מוצאת את עצמי כיו"ר הנהגה נכנסת למאבק ביחד עם הנהגת הורים חולון לטובת בטחון כל ילדי העיר. ב2017 יצא דוח על ידי מבקר העירייה על מיגון מוסדות חינוך לצערי לא קרה כלום מאז״.

״50 יום עברו והרשות רכשה רק 2 מבנים יבלים למוסד חינוכי אחד .חולון הפכה לירוקה (על פי פיקוד העורף ) ההנחיות השתנו וכעת מבחינת העירייה ניתן להיות במבנה לא מוגן, כעת יש 32 גנים ללא מיגון, ורוב הגנים ללא שמירה עד כה המתווה היה לפי כמות ילדים שנכנסים למקלט ב90 שניות במוסד החינוכי״ הוסיפה וציינה כי ״השבוע כולם אמורים לחזור למסגרות החינוכיות, בתי ספר של 1200 / 1700 תלמידים ללא מקלט לכולם רק ל-350 תלמידים כנ"ל גם לגביי גנים. צריך לזכור שרוב המבנים בעיר ישנים. 50 יום המתנו באיפוק מרבי, היה מספיק זמן לפחות להוציא תוכנית עבודה שלא נדבר על אבטחת מוסדות חינוך.רוב הגנים ח"נמ ורגיל ללא שומר חמוש, תגבור פיקוד העורף נגמר זה אומר שילדנו מופקרים. אבל לא עוד. הודענו על הפגנה.והחלטנו לא לשלוח את הילדים למוסדות החינוך ולקיים הפגנה מול הרשות.ילדינו לא הפקר. לא לומדים ללא מיגון ואבטחה״ סיכמה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות