n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״האם הכריחה את בת ה17 המוגבלת שכלית לצלם את האקטים המיניים״

״האם הכריחה את בת ה17 המוגבלת שכלית לצלם את האקטים המיניים״

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט, האם מרמת גן, הכריחה את הבת בת ה-17, לצלם את האקטים המיניים של האם ובן זוגה בן ה-65 מאזור השפלה

אונס קטינה ילדה ניצול מיני צילום PIXABAY
אילוסטרציה PIXABAY

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה בימים האחרונים כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אם מרמת גן ובן זוגה, בגין עבירות מין שביצעו בבתה בת ה-17 שמתמודדת עם מוגבלות שכלית.

לפי כתב האישום בן הזוג של האם מזה עשור שלח לפני כשנה מסרון ברשת הסלולרית לבת שהייתה אז קטינה, בה הוא ציין כי  "אני רוצה לקיים איתך יחסי מין". הבת השיבה שאינה מעוניינת בכך ושיתפה את אמה בעניין. בן הזוג של האם לא הרפה והמשיך לשלוח לה הודעות ברוח דומה ונתקל בסירוב מוחלט מצד הבת, אלא שמי שלקחה את המושכות, כך על פי כתב האישום הייתה האם.

על פי כתב האישום, לפני כשנה בן הזוג, האם ובתה נסעו לחופשה במלון בטבריה, שם  האם ובן זוגה  קיימו יחסי מין בחדר  ואז ביקשו מהבת להיכנס לצפות בהם. היא סירבה ועזבה את החדר בהפגנתיות, אלא שאז הם ביקשו ממנה להיכנס שוב ובעיצומו של האקט המיני בן הזוג נגע באיברים מוצנעים בגופה של הבת למרות התנגדותה. "אמרתי לו שאני לא מעוניינת שאני אגע בו", סיפרה הבת לחוקרי המשטרה. האם איימה על בתה הסובלת מהפרעות אישיות ופיגור השכלי שלא תעז לספר על מה שקרה לאיש. "אם תספרי למישהו אקח לך את הטלפון ולא תהיה לך משפחה לחזור אליה תישארי כל הזמן בפנימיה", איימה האם והבת שפחדה לדווח על המקרים שתקה.

לפני כחודשיים וחצי האם ובן זוגה קיימו יחסי מין. הבת שמעה צעקות מהסלון ונכנסה לשם וראתה את המחזה. "הם ביקשו ממני שאצטרף אליהם. אמרתי להם שיילכו למקום פרטי ושיפסיקו ושאני לא מעוניינת להצטרף אליהם", סיפרה הבת לחוקרים. ובן הזוג מואשם שבאותו אירוע הוא נגע באיברים אינטימיים של הבת למרות התנגדותה.

אלא שהשיא היה לפני כחודשיים, בן הזוג של האם, האם והבת חזרו לטבריה לחופשה נוספת בבית מלון. ובכתב האישום מתואר כיצד בן הזוג משך את הבת בכוח למיטה ועל דעת אמה הפשיט מעליה את הבגדים ואנס אותה כשהוא גורם לה חבלות.מיד לאחר המקרה האם פקדה על הבת למחוק את כל ההתכתבויות שלה בטלפון עם א'. הפרשה התפוצצה לאחר שהבת סיפרה על התקיפה המינית לעובדת סוציאלית בפנימיה וזו עירבה מיד את המשטרה.

"במעשיהם המתוארים לעיל אנסו הנאשמים את הקטינה שלא בהסכמתה החופשית בהיותם בני משפחה וביצעו מעשה מגונה בפני הקטינה", נאמר בכתב האישום נגד האם ובן הזוג.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב. הפרקליטות דורשת להשאיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם לאור חומרת המעשים שבהם הם מואשמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות