n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״אחר כך אל תתפלאו ואל תשאלו למה הייתה שואה כי אתם מביאים עלינו עוד שואה. סדום ועמורה״

״אחר כך אל תתפלאו ואל תשאלו למה הייתה שואה כי אתם מביאים עלינו עוד שואה. סדום ועמורה״

זו אחת התגובות ההומופוביות שקיבל היום, שני, עו״ד אסף וייס, יו״ר רשימת ״ יש עתיד״

צילום מסך 2024-02-26 ב-18.40.31

היום, שני, פרסם עו״ד אסף וייס, יו״ר רשימת יש עתיד ברמת גן, תמונה בה הוא מצולם עם בן זוגו, ושתי בנותיהם על רקע שלט הבחירות שלו, ובו הוא כתב ״המשפחה שלנו. העיר שלנו. הגאווה שלנו״ אלא שאפילו הוא לא ציפה לראות תגובות חשוכות והומופוביות שתכליתן רוע טהור.

״גיהנום זה מה שתקבלו חולה נפש״ כתב בתגובה תושב העיר בשם אבי מאיר, ואז הוסיף ״אחר כך אל תתפלאו ואל תשאלו למה הייתה שואה כי אתם מביאים עלינו עוד שואה. סדום ועמורה״. ואילו תושב אחר בשם דניאל ששון הגיב ואמר ״איך זה שגבר גוהר ודוהר על בן מינו? אם נח היה מכניס לתיבה רק זכרים לא הייתה תכלית לעולם. ואנו לא היינו כותבים ומתכתבים נגה היקרה״, מנגד היו לא מעט תגובות שגילו אמפטיה.

עו״ד אסף וייס, אמר בתגובה לדברים "שצף ההומופוביה הדוחה על תמונה של משפחה עם ילדות קטנות רק מוכיח כמה המאבק שלנו רחוק מלהסתיים! לא נירתע מלהתמודד לתפקידים ציבוריים ולא ניתן להפחדות ולאיומים להכניע אותנו, להפך זה רק מדרבן אותנו, אנחנו רק נחושים יותר להמשיך ולהילחם בשנאה ובחושך ולשמור על העיר שלנו ליברליות ודמוקרטיות, את התשובה לשנאה הזו צריך להראות מחר בקלפי".

סגן ראש העיר ויו"ר רשימת רמת גן חופשית , עו״ד רועי ברזילי מסר:  ״אנחנו נהפוך את העיר ליותר ליברלית, סובלנית ומקבלת. רמת גן תישאר חופשית ושוויונית לכולם ולכולן. כשצביון החיים הפלורליסטי והליברלי שלנו עומד בסכנה, גרעינים תורניים אורבים לנו מכל פינה ומאיימים להרוס את מרקם החיים המכיל שבנינו כאן – אנחנו מבטיחים לשמור על רמת גן כעיר מכילה ומקבלת, שאוהבת ומכבדת את כולם. השנה, רמת גן דורגה במקום השני במדד הגאווה – לא נעצור עד שנגיע למקום הראשון.
לא נאפשר אפליה או פגיעה בלהט"ב. אנחנו ברמת גן חופשית מתנגדים ומתנגדות לכל ביטוי של אלימות פיזית או מילולית כלפי להט"בים, נמשיך לקדם שוויון זכויות ללהט"בים, נדרוש ממסגרות החינוך בעיר לחנך לסובלנות, כבוד ושוויון, נבטל כל פעולה שיש בה הדרה או פגיעה על רקע מגדרי והעדפה מינית״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות