n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רעידת אדמה: נוני סנדלר,הקמפיינר של יניב מרקוביץ׳ חוצה את הקווים ״הודעתי ליניב שלא אמשיך״

רעידת אדמה: נוני סנדלר,הקמפיינר של יניב מרקוביץ׳ חוצה את הקווים ״הודעתי ליניב שלא אמשיך״

נוני סנדלר, מנהל הקמפיין של יניב מרקוביץ המועמד לראשות העיר בעשור האחרון, החליט לסיים את ההתקשרות עם מרקוביץ׳. בטור מיוחד ל.״גל גפן״ הוא אומר ״כל הנתונים מצביעים באופן מובהק על זוהר בלום, שעומד צעד אחד קטן לפני מימוש השאיפה של הציבור הליברלי בעיר״

MixCollage-12-Feb-2024-07-12-PM-6885

״למעלה מעשור ליוויתי את יניב מרקוביץ'. במערכת הבחירות הנוכחית מתמודד כידוע יניב לראשונה על ראשות העיר. מערכת הבחירות נקטעה, לצער כולנו, עקב השבת הארורה. כשהקמפיין הותנע מחדש בשבועות האחרונים לא מצאתי את המקומי במסגרת הרזה של הקמפיין. אתמול הודעתי ליניב שלא אמשיך. אני מוקיר את יניב, הוא מועמד ראוי. היחסים בינינו הם הרבה מעבר ליחסים מקצועיים.

לראשונה מזה שנים,הבחירות הנוכחיות ברחובות הן על דרך. על תפיסת עולם חברתית ולאומית. פחות מאבקים אישיים בין מועמדים. רחמים, מלול ראש העיר בחמש עשרה השנה האחרונות לא זקוק לציונים. אני מעריך אותו ואת פועלו. גם מתן דיל הוא מועמד טוב וראוי, כך גם זוהר בלום.

הבחירות האלה הן על דרך. ב-4 בינואר 2023, שבוע לאחר השבעתו לתפקיד שר המשפטים, הציג השר לוין את תוכניתו המכונה "הרפורמה המשפטית", שפירושה  מהפיכה שלטונית. ציבור עצום בישראל וברחובות מצא את עצמו תחת התקפה מתוכננת. אני נמנה עם ציבור זה. עשרות שבועות יצאנו להפגנות, מאבק ממשי על דמותה של החברה בישראל. שבוע אחרי שבוע השתתפתי יחד עם אלפים רבים רבים בהפגנות ברחובות, בקפלן, בירושלים ובמקומות אחרים.

מערכת הבחירות בעיר החלה בעיצומו של המאבק הפנימי בין הגוש הליברלי העצום, שמורכב מחילונים, מסורתיים, דתיים, ציבור שהוא בעד הידברות, שוויון וחופש, לבין היתר.  היינו מאוימים ממש. הצד השני לא הבין זאת.

למרבה הצער, הלחצים הגדולים לאיחוד הכוחות בין זוהר בלום ליניב מרקוביץ' לא הניבו תוצאה. משאת נפשו של הציבור הליברלי בעיר היא איחוד הכוחות המייצגים אותו. הציבור הליברלי בעיר שואף לממש את עוצמתו המספרית.

הבחירות האלה הן על דרך ועל תפיסת עולם. כל הנתונים מצביעים באופן מובהק על זוהר בלום, שעומד צעד אחד קטן לפני מימוש השאיפה של הציבור הליברלי בעיר. הייתי שותף פעיל בכל מערכות הבחירות בעיר מאז 1977. הייתי שותף להצלחות רבות, כאלה אשר שינו את פני העיר לדורות.  החלטתי להעמיד את ניסיוני ויכולותיי הצנועים לרשותו של זוהר. לא נגד אלא בעד.

אני משוכנע כי יניב מרקוביץ' ימצא את עצמו במרכז מערכת העשייה העירונית גם לאחר הבחירות.״. הוא סיכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות