n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: ״במקום לפגוע אחד בשני הסיכוי שיפגעו בחפים מפשע הופך להיות ממשי״

רמת גן: ״במקום לפגוע אחד בשני הסיכוי שיפגעו בחפים מפשע הופך להיות ממשי״

התושבים מבוהלים,במשטרה לא מתרגשים ומלחמת העבריינים ממשיכה בכל הכוח

ניידת משטרה צילום פרטי

הסכסוך המוכר בין שני העבריינים, נאור סוכר ואיתי חכם, שוב עולה שלב, אחרי שהמשטרה עצרה השבוע את חכם בחשד שהוא זה שעומד מאחורי זריקת הרמון והיריות לעבר בית הוריו של סוכר, במה שנראה כמו מעצר שבעיקר נועד להרגיע את השטח.

אלא שהלילה, כך נודע, במשטרת ישראל התקבל דיווח על פיצוץ מטען צינור מחוץ לדלת דירה ברחוב חרות ברמת גן. לא היו נפגעים. והרקע פלילי, ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. יש לציין כי חכם בעצמו ניצל משלושה ניסיונות חיסול, כשהאחרון שבהם אירע ביום ראשון בלילה, לאחר שרעולי פנים ירו לעבר ביתו בשדרות הנרקיסים בעיר. לפני כן הוא נורה ברגלו וזרקו לביתו רימון הלם.

הסכסוך הארוך מוכר למשטרה שמצידה לא ממש מתרגשת מהמחוות הקטנות שמושלכים חדשות לבקרים בשבועות האחרונים, גורם במשטרה אמר ל״גל גפן״ רמת גן כי השניים כמעט ולא יוצאים מהבית מהחשש שיחסלו אותם״ אבל הם לא היחידים, התושבים המבוהלים חוששים גם הם, גם בשכונה של סוכר וגם בשכונה של חכם, החשש אמיתי מתמיד. ״יש פה שכונות עם משפחות וילדים  שממש פוחדים לצאת במהלך כל שעות היום, תחשוב שבכל רגע מתגלגל פה ברחוב איזה רמון, מטען חבלה או יריות מרכב חולף ותבין למה אנחנו לא יוצאים. במקום לפגוע אחד בשני הסיכוי שיפגעו בחפים מפשע הופך להיות ממשי״. אומר תושב הרחוב של חכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות