n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: טקס חניכת בית ספר ברמלה במעמד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו

רמלה: טקס חניכת בית ספר ברמלה במעמד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו

בנימין נתניהו ואחיו עדו השתתפו בטקס הנחת אבן הפינה לבית הספר היסודי על שם אביהם, פרופ' בן-ציון נתניהו ז"ל

הונחה אבן פינה לבית ספר ברמלה 3
הונחה אבן פינה לבית ספר ברמלה. צילום: דוברות עיריית רמלה

אבן הפינה הונחה השבוע לבית ספר חמ"ד (חינוך ממלכתי דתי) ע"ש פרופ' בן-ציון נתניהו בטקס מרגש בהשתתפות ראש העיר, מיכאל וידל , סגניו, חברי מועצה, מנכ״ל העירייה, רונן עזריה, ראש מינהל חינוך ונוער, נעה בן יוסף, נציגי הנהלת העירייה, מנהלי ומנהלות בתי ספר, נציגות של הנהגת ההורים הורים ותלמידים.
נתניהו: "התרגשתי מאוד להגיע היום לרמלה יחד עם אחי עדו, בהזמנת ראש העיר מיכאל וידל, ולהניח את אבן הפינה לבית הספר שנקרא על שם אבי פרופ' בן-ציון נתניהו ז"ל. אבא היה היסטוריון דגול של עמנו שחקר את תולדות האינקוויזיציה וקורותיה של יהדות ספרד. ספגתי ממנו את אהבת העם והארץ, ואת ההכרה שעלינו לשמור מכל משמר על מתנת התקומה שזכינו לה במאמצים רבים. תבונתו, השכלתו העצומה והבנתו את נבכי ההיסטוריה והמדינאות משמשים לי מקור השראה יומיומי".
וידל ציין: ״הכל מתחיל בחינוך ולצד פיתוח מואץ של העיר, הצבנו את הקמת מוסדות החינוך ומבני הציבור  בראש סדר העדיפויות שלנו. השלמנו לאחרונה את בנייתו של בית ספר "שמיר" שיפתח ב-1 בספטמבר הקרוב בשכונת נאות שמיר כמו גם סיום העבודות בבית הספר "מרים פרץ" בשכונה. וכעת יוצא לדרך, פרויקט חשוב נוסף להקמת בית הספר היסודי "בן-ציון נתניהו. אני מודה לראש הממשלה לשעבר ואחיו עדו שכיבדו אותנו בנוכחותם".
מנהלת בית הספר, טלי פישר, הודתה על הסיוע והשותפות לאורך כל הדרך ליישום החזון החינוכי וציינה "בית הספר שם דגש על הטמעת ערכי דרך ארץ וטיפוח מצוינות שישמשו מודל לחיקוי ברמה הארצית. בית הספר רואה כל תלמיד כבן משפחה, אהוב ושייך תוך יצירת דיאלוג וקשר אישי עם התלמידים המהווה עבור כל הבאים בשעריו, סביבה חינוכית, נעימה חמה ותומכת מקום של שייכות ביטחון ומוגנות".
מדובר על בית ספר מתקדם ביותר שיכיל לצד כיתות הלימוד, גם מרחבי למידה חדשניים, מעבדות וחללים ייחודיים שונים. ישרת כ-400 תלמידים ועלות הקמתו נאמדת על סך של 15 מיליון שקלים!
נתניהו הנרגש הוסיף: "אני מבטיח להגיע לגזירת הסרט ומודה מעומק הלב על המחווה המרגשת הזו, ומאחל הצלחה רבה לתלמידות ולתלמידים הנפלאים שלנו".

הונחה אבן פינה לבית ספר ברמלה 4 הונחה אבן פינה לבית ספר ברמלה 2

צילום: דוברות עיריית רמלה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות