n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: שישה שבחי״ם נעצרו באתרי בניה

רחובות: שישה שבחי״ם נעצרו באתרי בניה

היום- מבצע אכיפה גדול : השיטור העירוני ומשטרת ישראל איתרו ועצרו היום 6 שבחים שנמצאו באתרי בנייה בעיר

6b99d7f1-6897-4e2f-83e7-d612c1de32f5

מרגע פרוץ המלחמה צוותי השיטור העירוני של רחובות עובדים מסביב לשעון בכל רחבי העיר על מנת לשמור על הביטחון, בתחומים הרלוונטיים לעת הזו, כגון סיורים באתרי בניה, מחסומים בכניסות לעיר וכו.היום, בנוסף לסיורים השוטפים של השוטרים והפקחים, צוותי השיטור העירוני והמשטרה יצאו לשני מבצעים מיוחדים ומקיפים לאיתור שבחים באתרי הבנייה בעיר.

המבצע הראשון החל בשעה 5 בבוקר ובו סיירו בעשרות אתרי בנייה פעילים במערב העיר, במרכז העיר ובשכונת שעריים.בשעות אחר הצהריים השוטרים והפקחים יצאו לסיורים נוספים באתרי בנייה נוספים שעליהם התקבל מידע שבו עובדים שוהים בלתי חוקיים.במהלך הפעילות היום נעצרו 6 שוהים בלתי חוקיים שהועברו לידי המשטרה וכוחות הביטחון.

9797613e-c94c-4f1a-b865-4f594450abff

עירן גיאת, מנהל השיטור העירוני: "אנחנו ממשיכים לפעול באופן יזום באתרי בנייה, בשכונות, באזורי התעשייה ובכל העיר. היום הצלחנו לאתר 6 שבחים באתרי בנייה והעברנו אותם לידי המשטרה.בנוסף, אנו פועלים לבדוק כל פנייה ופניה של התושבים בנושאים אלה. נמשיך לפעול בנחישות ובעקביות כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר".

עיריית רחובות קוראת לתושבים להמשיך לשמור על עירנות ולהתריע בזמן אמת למוקד 100 של משטרת ישראל או מוקד 106 של עיריית רחובות.

ראש העיר רחמים מלול: "מבצעים יזומים הם אחד האמצעים החשובים שאנו מפעילים על מנת לדאוג לבטחון תושבי העיר.נמשיך ליזום ולפעול ביום ובלילה ולתחזק במוכנות גבוהה את מעגלי האבטחה בעיר. אני מבקש מכל תושבת או תושב שמזהים משהו חשוד, לא להסס ולפנות למשטרה או למוקד 106."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות