n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

החל משעות הערב גם בניין עיריית רחובות יואר בצבע צהוב ויסמל תזכורת ותקווה במרכז העיר

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

היום הצהוב הוא יוזמה של מטה החטופים הארצי שקרא לאזרחים בכל רחבי הארץ ללבוש צהוב, כדי לזכור וגם להזכיר שישנם למעלה מ-100 חטופות וחטופים שעדיין נמצאים בעזה. בתי הספר בעיר נרתמו ליוזמה ובבית הספר היסודי יבניאלי הילדים לבשו צהוב, קיימו הפרשת חלה שכולה תקווה לחזרתם של החטופים. תלמידי קריית החינוך דה שליט הגיעו לבושים בצהוב ובחרו להתחיל את היום בתמונה משותפת בכניסה לבית הספר עם השלט: עם ישראל חי והבקשה שחוזרת על עצמה מאותה שבת של ה-7.10- BRING THEM HOME.

 גם בתיכון אורט, התיכון שבו למד החטוף תושב העיר, נמרוד כהן בן ה-19,  התלמידים נרתמו ליום המיוחד, לבשו צהוב והכינו עוגיות שוקולד צ'יפס, העוגיות שנמרוד אוהב במיוחד. את העוגיות הם מכרו וכל ההכנסות יתרמו למטה משפחות החטופים. בבית הספר השיטה התלמידים הגיעו גם הם לבושים בצהוב כאות הזדהות וקריאה לשחרור החטופים במהרה.

היום, החל משעות הערב גם בניין עיריית רחובות יואר בצבע צהוב ויסמל תזכורת ותקווה במרכז העיר לחזרתם המהירה של כל החטופים הביתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות