n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מתקרבים ל-5,000 חולים בעיר

ראשון לציון: מתקרבים ל-5,000 חולים בעיר

לאור העלייה בתחלואה,  במיוחד במוסדות החינוך, החליט משרד החינוך על חלוקת בדיקות אנטיגן לעובדי ההוראה ובמוסדות החינוך זאת לאור עדכון מדיניות הבידוד והדרישה לבצע בדיקות אנטיגן ביתיות

מתחם "היבדק וסע" בעיר. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון
מתחם "היבדק וסע" בעיר. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

קצב הדבקת וירוס הקורונה ממשיך לעלות, אתמול דווח על 12,367 חולים חדשים בארץ, בראשון לציון מספר הנדבקים ממשיך לעלות וביממה האחרונה עלה ב-363 חולים ומספרו עומד הבוקר על 4,759, מספר המבודדים גם הוא ממשיך לעלות ומספרו הבוקר 7,273, עליה של 265 בני אדם.

לאור העלייה בתחלואה, במיוחד במוסדות החינוך החליט משרד החינוך על חלוקת בדיקות אנטיגן לעובדי ההוראה ובמוסדות החינוך זאת לאור עדכון מדיניות הבידוד והדרישה לבצע בדיקות אנטיגן ביתיות. משרד החינוך, משרד הבריאות ומרכז השלטון המקומי יסייעו בניפוק ערכות אנטיגן ביתיות לכל תלמיד/ה ואיש צוות חינוכי על מנת לשמור על רציפות לימודית במצב של תחלואה, ככל הניתן .

החל מהיום (10.1) תחל חלוקת ערכות בדיקת אנטיגן ביתית לתלמידים ולצוותי החינוך בשני שלבים: שלב א' – גנ"י וביהס יסודי וצוותי חינוך במיידי, שלב ב' – חט"ב ועל יסודי וצוותי חינוך.

משמיר אסף הרופא מעדכנים לגבי מספר חולי הקורונה: נכון להיום, יום שני 10.1 יש 38 חולי קורונה מאושפזים, מתוכם 15 במצב קשה ו-23 במצב קשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות