n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "ילדים נתונים לחסדי השם במעבר החצייה ללא השגחה"

ראשון לציון: "ילדים נתונים לחסדי השם במעבר החצייה ללא השגחה"

תושבים בשכונת אשלים במערב העיר מתריעים על מעבר חצייה שנשאר נטול משמרות זה"ב סמוך לבית הספר "אתרים אומנויות" בעקבות איחוד שני בתי ספר

מעבר החצייה ליד בית הספר ללא משמרות זה"ב
מעבר החצייה ליד בית הספר ללא משמרות זה"ב

"בשנה האחרונה אוחדו בתי ספר אומניות ואתרים לבית ספר מאוחד שנקרא "אתרים אומנויות". המצב היה טרום האיחוד – שליד כל בית ספר יש שני מעברי חצייה– אחד ברחוב התזמורת שהוא רחוב ראשי בשכונה והשני ברחוב פנימי, בשניהם היו משמרות זה״ב  שהיו מאוישים על ידי כיתות ו' של אותו בית הספר" מספר קובי סיידה יו"ר משותף של בית הספר "אתרים אומנויות", אב לשתי בנות הלומדות בבית הספר.

אז מה קרה?

"התמזגנו לבית ספר אחד, ומה שקורה הוא שהילדים יוצאים רק למעבר החצייה שסמוך לבית ספר "אתרים", והילדים שמגיעים מהצד של בית ספר "אומנויות", מופקרים".

מה הכוונה מופקרים?

"אין משמרות זה"ב לא בבוקר ולא אחרי הצהריים, ואז ילדים חוזרים לבד ונתונים לחסדי השם במעבר החצייה ללא השגחה".

מה עשיתם?

"פנינו לכל גורם אפשרי וללא מענה. מבית הספר נמסר לנו כי הם לא יכולים להוציא משמרות זה"ב למעבר החצייה הרחוק שנמצא ברחוב התזמורת פינת האורגן בשל איסור יציאת תלמידים עד למרחק מסוים, העיריה מפנה אותנו לישראל סלע (אחראי בטיחות), הוא היה מספר פעמים ועדיין אין מענה. הסחבת הזאת נמשכת כבר מעל חמישה חודשים. תלמידי שכונת נאות אשלים לא צריכים להיפגע מהמיזוג".

מה הפתרון שהצעתם?

"אחרי שאמרו לנו שמעבר החצייה רחוק למשמרות הזה"ב של בית הספר והעירייה לא נתנה מענה, פנינו גם לתיכון מקיף ט' שנמצא סמוך מאוד לבית הספר, שיש שם ילדים שעושים שירות לקהילה, וחשבנו שהם יכולים להירתם ולעזור לילדי השכונה במשמרות הזה"ב במעבר החצייה הלא מאוייש".

מה אמרו?

"אין תגובה כבר חודשים ואין שת"פ. בינתיים הורים מודאגים, פונים אלינו אינספור פעמים ומפנים אלינו את האצבע המאשימה שאנחנו לא מטפלים בכך. לפני כן היינו בעידן קורונה, רצינו לחתוך את כל ההמתנה, אבל עכשיו הילדים חזרו ללימודים ואנחנו חוששים להם שהם חוצים במעבר חצייה ללא משמרות זה"ב, גם בשעות שהילדים הקטנים יוצאים יש גם תיכוניסטים שיוצאים מהחנייה. מסוכן אין ספק".

מהעירייה נמסר בתגובה לדברים: "ברגע שבתי הספר התאחדו, הנחיות משטרת ישראל קובעות

כי ברדיוס של 150 מטרים מבית הספר יהיה צוות אחד של משמרות הזהב. תשובה של המשטרה הועברה להורים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. גם בקרית גנים הסמוכה אותה בעיה.
    ילדים המתגוררים בצד השני של השכונה עוברים כביש ראשי ללא משמרות בטיחות.
    מקרי עקיפה וכמעט ו… קורים על בסיס גבוה מידי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות