n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / נפאל ברחובות: ביקור השגרירה בעיר

נפאל ברחובות: ביקור השגרירה בעיר

שגרירת נאםפל ביקרה בבית הדיור המוגן ודיברה על מערכת הגומלין בין המדינות

2aea0fe6-8c7b-424a-9b0c-daf6fcc86317

במסגרת אירועי פסטיבל העמים המתקיים מדי חודש דיור מוגן "נוה עמית" רחובות אירח את שגרירת נפאל הגב' קאנטה ריזאל ונציגים מטעמה.

במהלך האירוע נשאו דברים  מנהלת הבית גב' מרינה זורלה וכן השגרירה גב' קאנטה ריזאל, גב' ריזאל סיפרה לדיירים על הקשר העמוק בין המדינות, על שיתופי הפעולה בתחום החקלאות וכמובן על אירועי השבעה באוקטובר , בהם נפגעו לא מעט אזרחי נפאל שעבדו בעוטף עזה ואף הזכירה בדבריה את החטוף הנפאלי שנפל בשבי חמאס, ביפין גו'שי, סטודנט לחקלאות שהגיע להשתלמות בקיבוץ עלומים וכולנו מצפים לחזרתו יחד עם שאר החטופים , בריאים ושלמים.
באירוע לקחו חלק רקדניות נפאליות, שרקדו בפני הדיירים בלבוש מסורתי.

לדברי מרינה זורלה מנהלת "נוה עמית רחובות": שמחנו לארח את שגרירת נפאל ולצד זה זכינו להכיר את נפאל דרך העובדים אצלנו שנולדו בנפאל והביאו איתם את התרבות והמורשת. העובדים מסורים, אדיבים ונאמנים לדיירים ולמקום. בנוסף לאנשים, נפעמנו מהנופים, הצבעים והטעמים. ונדהמנו לגלות את יופיה של נפאל ויופיים של אנשיה.

עוד הוסיפה מרינה כי השגרירה הרחיבה על יחסי הגומלין בין שתי המדינות בתחומי החקלאות תיירות ועוד. הביעה את אהדתה הרבה לישראל התרגשה לבקר בבית ולהכיר את הדיירים והעובדים ואיחלה ימים של שלום והשבת החטופים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות