n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מקום שלישי לתלמידי קציר בפסטיבל היצירה הצעירה

חולון: מקום שלישי לתלמידי קציר בפסטיבל היצירה הצעירה

תלמידי מגמת התקשורת של גימנסיה קציר זכו במקום השלישי בפסטיבל "היצירה הצעירה" בקטגוריית התמחות ניו-מדיה ובציון לשבח בקטגוריית קולנוע עלילתי

גימנסיה קציר בחולון (3) צילום עיריית חולון
גימנסיה קציר- צילום: עיריית חולון

תלמידי מגמת תקשורת של גימנסיה קציר בחולון, בהובלת הרכזת אביבית ארלובסקי, זכו בפסטיבל "היצירה הצעירה", שמקיים משרד החינוך במסגרת הפיקוח על מגמות התקשורת. בפסטיבל משתתפות מגמות התקשורת בבתי הספר ברחבי הארץ עם מאות תוצרים.

התלמידים זכו בפסטיבל במקום השלישי בהתמחות ניו-מדיה על הפקת אתר האינטרנט "רטרו", שעוסק בחזרתם לחיינו של טרנדים ומגמות מהעבר, דוגמת אופנה, אוכל, מוסיקה, משחקי מחשב ועוד. 

את האתר הפיקו: מעיין ניסן, סהר שאול, עידו רוזנברג, דניאל וורקו, שרי רובינשטיין ודסלין מסלה, ומנימוקי השופטים: "האתר מעניין מאד, גורם לגולשים לרצות לצפות בו, ניכרת השקעה גדולה של התלמידים בתוכן ובעיצוב האתר". 

כמו כן, סרט הגמר בהתמחות בקולנוע עלילתי "אני ואבא" זכה בציון לשבח בפסטיבל. מדובר בסרט קומי שמספר את סיפורו של אבא, שהחליט באמצע החיים להפוך לתלמיד בבית הספר לצד בנו ולשפר את ציוני הבגרות שלו.

הסרט ממחיש בהומור את פערי הדורות והשונות שבין דור ההורים לבין דור התלמידים. את הסרט צילמו, ביימו, ערכו והפיקו: אדיר ארזי, ירדן בן שושן, אפי משה, גל פונטה ונועה ריפקין, ומנימוקי השופטים: "הפקת גמר מרשימה עם צילום מוקפד". 

מדובר בתוצרים שהופקו על ידי תלמידי י"ב של המגמה בשנת הלימודים הקודמת, כך, שלמעשה, הזוכים הם בוגרי בית הספר, שכיום חיילים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות