n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / נדבך נוסף לביטחון האישי: עיריית רחובות מקימה סיירות שכונתיות

נדבך נוסף לביטחון האישי: עיריית רחובות מקימה סיירות שכונתיות

משמר

עם תחילת מלחמת חרבות ברזל הביעו רבים מתושבי השכונות נכונות להתנדב במסגרת שכונתית בתחום השמירה והביטחון. ברחובות יש מעטפת ביטחון שכוללת את סיורי המשטרה, ניידות השיטור העירוני ואגף הביטחון אשר סובבות בעיר 24/7 וכן את סיורי חיילי פיקוד העורף ואת כיתות הכוננות אשר פועלות באישור המשטרה .

אגף השכונות ואגף הביטחון והחירום בעיריית רחובות מקימים נדבך נוסף במעטפת השמירה בעיר באמצעות התארגנויות שכונתיות שיפעלו במסגרת אגף הביטחון של עיריית רחובות. המתנדבות והמתנדבים בכל שכונה לסיירת השכונתית יבצעו סיורים בשכונה ויעמדו בקשר עם אגף הביטחון והחירום .
הם יקבלו אפוד זוהר משלהם לזיהוי ומכשיר קשר לשמירה על קשר עם כל מערך הביטחון העירוני. ההתאגדות כאמור תהיה במסגרת שכונתית כמתנדבים של אגף הביטחון והחירום.

רחמים מלול, ראש העיר: ״אנו מעריכים מאוד את הנכונות והרצון של תושבות ותושבי העיר להתנדב על מנת לשמור על הבית שלהם, ולכן פעלנו להקים עבורם מסגרת שתאפשר זאת ותוסיף שכבה נוספת של ביטחון לעיר רחובות- נוסף על סיורי המשטרה, השיטור העירוני, ניידות הביטחון, חיילי פיקוד העורף וכיתות הכוננות״

בכל שכונה שיש בה התארגנות כזו או נכונות להתארגנות כזו- יש לפנות בהודעת ווטסאפ מפורטת לאביחי צעידי בטל. 052-6840181

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות