n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מרוץ הלילה ברחובות, בחסות רשת יוחננוף, יוצא לדרך

מרוץ הלילה ברחובות, בחסות רשת יוחננוף, יוצא לדרך

בליל חמישי, ד' בחשוון, ה-19 באוקטובר 2023 יוזנק מרוץ הלילה של רחובות* המרוץ המסורתי יתחיל בשעה 19:30. במרוץ 3 מקצים תחרותיים ומקצה עממי, וצפויים להשתתף בו אלפי רצות ורצים, כולל משתתפים עם צרכים מיוחדים.

WhatsApp Image 2023-09-19 at 11.35.46 (1)

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה את מרוץ הלילה המסורתי, שיתקיים בחסות רשת "יוחננוף" ובתמיכת משרד התרבות והספורט. המרוץ יוקדש לזכרו של בן רחובות, לוחם הימ"מ רנ"ג נעם רז ז"ל, שנהג לרוץ מדי יום 10 ק"מ. נעם ז"ל נהרג בשנה שעברה, בקרב סמוך לג'נין.

במסגרת המרוץ, שיתקיים בליל חמישי, 19.10, עתידים להתקיים שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים בו ייקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים.
בשעה 18:30 בערב יגיעו המשתתפים אל תחנת חלוקת הערכות, שתוקם בפארק המייסדים בעיר.
בשעה 19:30 יוזנקו מהמקום המשתתפים בהתאם למקצה ויחלו במרוץ שילווה באטרקציות אור ייחודיות והופעות מוזיקליות מאת הקונסרבטוריון העירוני.

בסיום המרוץ יתקיים טקס חלוקת פרסים חגיגי למנצחים במרוץ במעמד בכירי העירייה, החברה העירונית ומנכ"ל רשת יוחננוף איתן יוחננוף. למידע נוסף והרשמה למרוץ לחצו כאן >> https://did.li/PRprl

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מרוץ הלילה כבר הפך למסורת ספורטיבית בעיר והחברה העירונית גאה בהפקת אירוע ספורטיבי זה, כחלק משלל פעילויות ספורט עממי שאנו מביאים לרווחת התושבים. אני מזמין את כל תושבי העיר, מקטן ועד גדול, כל אחת ואחד לפי יכולתו, להשתתף במרוץ וליהנות מאירוע ספורט בריא ומהנה".

איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת "יוחננוף": "אנו שמחים לקחת חלק ולתת חסות, גם השנה, במרוץ הלילה ברחובות. רשת "יוחננוף" רואה בתרומה לקהילה חלק מהותי מהערכים של הרשת, וכחברה שדוגלת באורח חיים בריא, חשוב לנו לקחת חלק אקטיבי בפעילויות הספורטיביות שקורות ברחובות . הרשת אף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי. אנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפות והמשתתפים במרוץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות