n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מרגש: היוזמה של הנהגת ההורים לטובת החיילים

מרגש: היוזמה של הנהגת ההורים לטובת החיילים

הנהגת ההורים העירונית רחובות ריכזה גם השנה איסוף של משלוחי מנות לחיילים לקראת חג הפורים.

f1f1f316-216a-4a68-9bde-fe7698d241d1

בשבוע האחרון ילדי והורי הגנים וביה"ס סיני וויצמן ברחובות הכינו מעל 1000 משלוחי מנות מושקעים ומפנקים וצירפו להם ברכות וציורים מרגשים מכל הלב.

היו"רים של הנהגות הורי הגנים האזוריות וביה"ס הנ"ל אספו את המשלוחים מכל רחבי העיר, ריכזו אותם ובעזרת הורים לחיילים שלחו אותם הישר לגיבורים שלנו ברצועת עזה ובחזית הצפון.

את הפרויקט ליוותה משפחתו של סרן ירין גהלי ז"ל, תושב רחובות שגדל והתחנך בעיר ונפל בקרבות ברצועת עזה לפני כשלושה חודשים (18.12.23) וכל המשלוחים סומנו במדבקות לזכרו ולהנצחתו של ירין ז"ל.

הנהגת ההורים העירונית רחובות מודה לכל הילדים וההורים שהשתתפו ושימחו את החיילים שלנו, לראש מינהל החינוך הגב' אפרת צוקרמן ולמנהלת מחלקת גני הילדים הגב' אריאלה חבר שהקצו את המקום לריכוז המשלוחים, ליו"רים של הנהגות הורי הגנים שנרתמו, אספו ושינעו את המשלוחים, למשפחת גהלי היקרה שנרתמה לנושא ומעל כולם, לחיילים הגיבורים שלנו, בסדיר ובמילואים, ברצועת עזה ובחזית הצפון, שבזכותם ילדי רחובות יזכו לחגוג גם השנה את חג הפורים בביטחון.

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "משלוחי המנות לחיילים מרגשים אותנו בכל שנה, אבל השנה התחושות ללא ספק חזקות הרבה יותר. אנחנו מודים על הזכות הגדולה שנפלה בחלקנו גם לשמח את החיילים היקרים שלנו וגם להנציח ולהעלות את זכרו של סרן ירין גהלי, בן העיר שלנו, שנפל בקרב. אני מודה לכל מי שלקחו חלק בפרויקט השנה ומי ייתן וכל חיילינו ישובו בשלום לבתיהם"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות