n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מטריד בפארק מרום נווה. אם לתינוק: "נער מבקש מאימהות ללטף את ילדיהן ואז עוקב אחריהן"

מטריד בפארק מרום נווה. אם לתינוק: "נער מבקש מאימהות ללטף את ילדיהן ואז עוקב אחריהן"

אימה ברמת גן: אם לתינוק התלוננה במשטרה על כך שנער ביקש ללטף את בנה ובהמשך עקב אחריה. "המשטרה זלזלה ונאמר לי 'אולי זאת תחושת בטן שלך והוא מחפש דמות אימהית'... אני בחרדות. יש עוד 4 אימהות שחוו אירוע דומה". המשטרה: פתחנו בחקירה.

פארק העירייה צילום דוברות עיריית בת ים (3)

"אני כותבת את הדברים מדם ליבי בתקווה למצוא את הורי הנער ולשים סוף לכך שהוא מטריד אימהות בבקשה 'ללטף' את התינוק שלהן ובהמשך עוקב אחריהן לביתן…  זה נורא… כנראה שהוא צריך עזרה", כך כתבה תושבת רמת גן בפוסט שפרסמה אתמול בפייסבוק ועוררה סערה.

רוצים לקבל את כל העדכונים? לחצו כאן 

 

ביום ראשון הגיעה האם עם בנה התינוק לפארק מרום נווה. על החוויה הקשה שעברה כתבה: "אתמול הסתבר שאני לא היחידה שחוותה את החוויה המטרידה! הייתי בפארק עם התינוק שלי על הדשא. בזמן הזה ישב מולנו נער על הספסל… לאחר מכן פשוט עקב אחריי מתחת לביתי… בזמן שקיפלתי את העגלה הוא תצפת עליי ממרחק של חמישה צעדים… הוא כאילו התקשר לחבר שלא ענה לו… לאחר מכן הוא ניסה להיכנס אחריי לבניין, בטענה שהוא עולה לחבר… אין לנו ילדים בבניין מלבד התינוק שלי! הספקתי לסגור עליו את הדלת.

"אותו נער ניגש אליי לפני כחודשיים בבקשה 'ללטף' את הילד שלי… אני ועוד אימהות כל הזמן רואות אותו מסתובב לבד בפארק וניגש לאימהות.

"אני בחרדות קשות ומפחדת לצאת מהבית. אחרי המקרה עליתי רועדת הביתה… אמא אחרת שיתפה אותי שעברה מקרה דומה… במזל הוא לא עלה איתה במעלית (כי לא היה מקום). גם לה הנער אמר שהוא עולה לחבר וביקש ללטף את התינוקת שלה…

"יצרתי קשר עם המשטרה באותו יום, שקצת זלזלה בעניין. נאמר לי 'אולי זאת תחושת בטן שלך והוא מחפש דמות אימהית'… לא הגיוני שנער כזה, שככל הנראה צריך וחייב לקבל עזרה, ימשיך להטריד אימהות ולעקוב אחריהן.אם אתן מזהות את הדפוס. תדברו איתי בבקשה! בוא נשים לזה סוף".

האם אמרה ל"גל גפן רמת גן": "אני יכולה לומר שבקבוצת הוואטס אפ השכונתית עוד 4 אימהות סיפרו שחוו אירוע דומה ובכולם מדובר בנער. "זה נורא מטריד. לא מעניין אותי אם מדובר בקטין. לא הגיוני שבשעות היום הוא מגיע לבניין ועוקב אחרי אימהות וילדיהם. אני יודעת שבעבר אימהות נוספות התמודדו עם ההטרדה הזאת".

האם מוסיפה ומספרת: "הגשתי תלונה במשטרה. ופניתי גם למנהל שאחראי על הפקחים. הוא העביר את תמונות הנער המטריד שצילמתי לכל הפקחים. אני מקווה שהרשויות יאתרו אותו ויטפלו במקרה".

מהמשטרה נמסר: "פתחנו בחקירה עם קבלת התלונה במטרה להגיע לחקר האמת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות