n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ליברליות במיטבה:איטל בציר אלשיך מודיעה "בשלב הזה העירייה תמשיך לתת דו"חות למקדונלד'ס"

ליברליות במיטבה:איטל בציר אלשיך מודיעה "בשלב הזה העירייה תמשיך לתת דו"חות למקדונלד'ס"

יו"ר סיעת רחובות חופשית ומאוחדת איטל בציר אלשיך שחרטה על דגלה בין השאר את קיום התחבורה ציבורית בשבת מיישרת קו ומודיעה "העיריה תמשיך לתת דוחו"ת"

תמונה של WhatsApp‏ 2024-05-25 בשעה 22.08.48_8ec98e6f

יו"ר סיעת רחובות חופשית ומאוחדת,איטל בציר אלשייך שבקדנציה הקודמת לחמה את המלחמות של התושבים החילוניים וקיבלה את הקולות מאותם תושבים, הבינה כנראה שעליה ליישר קו, אחרת איך אפשר להסביר את הצורך העז שלה לחהידברות גם במחיר של פגיעה בבסיס הבית שלה?

אתמול, שישי, קיימה אלשייך פגישה יחד עם מ"מ ראש העיר שוקי קרומר, איטל בציר אלשיך, מגי סלע-וגר ומיכל וולקני מסיעת 'רחובותי', ובמעמד ראש העיר מתן דיל, שזימן פגישה עם תושבות ותושבים משכונת אחוזת הנשיא, שכונות סמוכות ואף מרוחקות יותר, וזאת בהמשך לשיח שהתעורר בשבועות האחרונים סביב נושא הסטטוס קוו וחוק העזר העירוני.

רוצים לקבל את כל העדכונים? לחצו כאן

בסיומה,סוכם כי פורום ועדי השכונות והמרכזים לצדק חברתי יהוו פלטפורמה ליצירת הידברות ושיח ציבורי, למציאת פתרון בסוגיה זו בפרט ובסוגיות נוספות בכלל, אלא שלבציר אלשייך היה דחוף להעלות ברשתות את סיכום הפגישה שם היא ציינה במפורש כי "בינתיים, ראש העיר הבטיח שהעסקים לא יהיו תחת איום סגירה, מקדונלדס יקבלו דו״ח אך לא ייאלצו לסגור ושוב לפתוח, אלא לעבוד רצוף"

למרות פניות מערכת ,גל גפן רחובות" לא נתקבלה תגובתה של איטל בציר אלשייך

תמונה של WhatsApp‏ 2024-05-25 בשעה 22.08.48_8ec98e6f

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. החוק גם אומר שאסור להחנות באדום לבן ועל המדרכה. אבל ברחובות החל משישי בערב תעשו מה שאתם רוצים אף פקח לא יגיע לא משנה כמה תתקשרו כי חסמו את המדרכה ולא ניתן לעבור. אז או שיש פיקוח על הכל או שאין פיקוח על כלום. נותנים דוחות רק על מה שעושה כתבות. נגמר הסיפר של רחובות עוד כמה שנים אנחנו בית שמש.

    • אין על בית שמש בעולם
      תראה באיזה תנופה אדירה שהם, מול רחובות שרק חוזרת אחורה בגלל אנשים כמוכם והמטורללת הזאת מרחובות חופשית

  2. גועל נפש
    לא למדו כלום מ07/10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

448389995_872252474937565_530974139179299991_n

השרה מירי רגב, התארחה בעיריית חולון

תפריט נגישות