n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / לזכרו של שמשון צור ז״ל

לזכרו של שמשון צור ז״ל

השבוע נערך טקס חנוכת בית הכנסת אור לשמשון, על שמו של שמשון צור ז"ל חבר מועצת העיר.

d589bcb0-a4c4-4d3a-8de5-7d4595724246

טקס חנוכת בית הכנסת אור לשמשון נערך אתמול, ראשון, במבנה בית הכנסת המהודר ברחוב החרצית 10 ברחובות. הציבור הרחב הגיע לכבד ולעלות את קרנה של תורה וגם לחלוק כבוד וזיכרון לשמשון צור ז"ל אביו של גיא צור איש הציבור אשר יחד עם משפחתו וחבריו מקדם מפעלי חסד רבים למען הציבור.

לצד פתיחת טקס פתיחת בית הכנסת שאורגן באופן מרשים על ידי משפחת צור וועד בית הכנסת התקיימו קטעי שירה וזימרה של איתי לוי ציון גולן ואהרון ירימי וגם תפילה להחזרת החטופים ושלום החיילים.

בין האורחים :השר אלי כהן, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, השר לשעבר סילבן שלום, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, אביגדור קהלני גיבור ישראל וד"ר יגאל בן שלום.מרגשת במיוחד הייתה הנוכחות המרשימה של ראשי העיר רחובות מתן דיל ורחמים מלול חברי מועצת העיר בהווה ובעבר ותושבים רבים שהכירו והוקירו את זכרו של אב המשפחה שמשון צור ז"ל.

גיא צור איש הציבור ובנו של שמשון ז"ל :" תודה גדולה לכל מי שלקח חלק בחנוכת בית הכנסת. בית הכנסת הוא חלק מפעיליות רבות שאנו מבצעים בשליחות ובמסירות למען הציבור לאורו של אבי שמשון ז"ל. אני מודה לכל מי שלקח חלק באירוע למכובדים הרבים שהשתתפו ומזמין את הציבור להשתתף בתפילות ובשיעורים שיתקיימו במקום כאשר הודיה ותפילה שלוחה לחיילים היקרים שלנו ולחזרה מהירה של החטופים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות