n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / כבוד: תכירו את סגן אלון מרמת גן לוחם ביחידה מובחרת

כבוד: תכירו את סגן אלון מרמת גן לוחם ביחידה מובחרת

״מורכב לצאת לים לתקופה ארוכה אבל משמח שאתה נותן את החלק שלך ותורם ללחימה". אומר אלון

073aeb9b-7a2d-4ca9-bcf7-9acecf5bb5af

בשבוע שעבר,סגן אלון בן ה-21 מרמת גן צעד על רחבת המסדרים במעמד מרגש, לאחר שנתיים וארבע חודשים של קורס אינטנסיבי ומשמעותי, בו נחשפו לו דרגות הקצונה וסיכת החובל היוקרתית, זאת בצל הלחימה המתמשכת במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".

אלון מסיים את הקורס במגמת שייט וישרת באח"י חץ, ספינת טילים מדגם סער 4.5. אלון למד בתיכון אוהל שם והרחיב פיזיקה ומחשבים. טרם גיוסו התנדב במכינה קדם צבאית.

על הקורס מספר אלון: הייתה לי חוויה מאוד חיובית. אנחנו נמצאים 24/7 אחד עם השני, והפכנו לחברים הכי טובים. במהלך הקורס אנחנו מתנסים הרבה בפיקוד בשטח ומכירים מקרוב את הכלים השונים, ולאט לאט אתה מבין את המטרה והמשימה שלך ברמה הכי בסיסית שאפשר. אני שואף להפוך למפקד דבורה ולפקד על צוות לוחמים".

על תפקידו בלחימה מספר איתי: "ב7.10 הייתי אצל חברה שלי, והתעוררנו מהאזעקות. ישר ידעתי שאני רוצה להצטרף לספינות ולצאת לים. כשחזרנו לבסיס שובצנו לכלים והפלגנו, כל אחד למשימה שלו. מורכב לצאת לים לתקופה ארוכה אבל משמח שאתה נותן את החלק שלך ותורם ללחימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות