n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / יום העצמאות ברחובות: והתושבים יחליטו מה יהיה אופי החגיגות

יום העצמאות ברחובות: והתושבים יחליטו מה יהיה אופי החגיגות

פרסום ראשון: חגיגות העצמאות בעיר יוכרעו על ידי התושבים. אז באיזה צד אתם?

חגיגות עצמאות
צילום: אריאל שלום

יום העצמאות השנה יחוג במקומות רבים בצורה קצת שונה, בערים רבים ברחבי הארץ החליטו לוותר על החגיגות ההמוניות בעקבות הלך הרוח הלאומי, העובדה שמאות חטופים עדיין לא שבו לביתם, וכמובן בעקבות מאורעות ה-7 באוקטובר.

ברחובות, ככל הנראה ההחלטה על אופי החגיגות תינתן לכם, התושבים. על פי גורמים בעיריה, בשבוע הבא יציב ראש העיר הנבחר, מתן דיל את ההחלטה בידי התושבים, מהלך שדומה לזה שעשו ראשי הערים ברמת גן, כרמל שאמה הכהן, ורז קינסלטיך ובראשון לציון.

״הרצון לקיים את החגיגות הוא חזק אבל מצד שני, הלך הרוח הלאומי באמת לא מאפשר את זה. אנחנו מניחים שהציבור יכריע שלא לחגוג ומצד שני יש לא מעט לחצים מצד אמנים שמאוד נחרדים מאובדן ההכנסות״ אומר ל״גל גפן רחובות״ מפיק ארועים מהעיר.

מהעירייה לא נמסרה תגובה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

13 תגובות

  1. ממליצה בתקופה קשה זו לא לחגוג.

  2. לא לחגוג השנה .מיותר אין מה לחגוג .

  3. שלום. וברכת הדרך להנהגה החדשה. לדעתי חגיגות צנועות ביותר,כמו דוכנים, ליצנים מסתובבים ברכת ראש העיר בבמה המרכזית, ויכולת להשמיע שירים עבריים מקום המדינה של ישראל היפה

    • יש הבדל בין לחגוג ובין לציין את היום. אפשר לציין את היום בארועי תרבות והיסטוריה מקומית שאינם כוללים זיקוקים, שירים, וצחוקים.

  4. חני אוסטרובסקי

    אני חושבת שצריך להשאיר פעילויות לילדים ביום העצמאות. אבל בהחלט הייתי מוותרת על הופעות של מבוגרים בשעות מאוחרות ועל זיקוקים.
    להשאיר רוכבים עצמאות – ולעשות שרוכבים עצמאות יהיה עם סרטים צהובים עלאופניים. שאנו לא שוכחים שבויים ולא שוכחים את המתים שמתו על הגנת המדינה .
    לעשות יום עצמאות ברוח ההתנדבות ולפנק חיילים ומילואימניקים ביום זה . .

  5. רות המאירי

    אין צורך בחגיגות גדולות ולא בזיקוקים.יש צער גדול מאד,החטופים לא חזרו

  6. ההגיון הפשוט אומר שלא צריך לחגוג זה ברור אנחנו באבל והמלחמה והחטופים בעזה בושה שבכלל חושבים על זה

  7. מי חושב בכלל על לחגוג ? לחגוג על מה? שהחיילים נהרגו לשווא ? שהמדינה הפקירה את התושבים ? שנרצחו אלפים ? על מה לחגוג בדיוק ? צביעות

  8. אין צורך בחגיגות ממש לא ולא בזיקוקים.יש צער גדול מאוד,החטופים לא חזרו מתעללים באחים שלנו ואנחנו לא נחגוג

  9. לא הזמן לחגיגות. יש חטופים ויש משפחות של חטופים . אנחנו עם אחד

  10. גלית בן זקן

    אני חושבת, שכן צריך לחגוג למרות הכל ולציין את יום העצמאות של מדינתינו, דווקא בעת הזו, הכה קשה, שבה אנו נלחמים על קיומנו, חשוב לציין את היום הזה. יום המציין את היותנו מדינה עצמאית וריבונית, עם חופשי בארצו הנלחם על קיומו בכל עת, כעם הנותן ערכים לדורות הבאים. ערכים של ניצחון, שלא להרים ידיים. עם שנרדף הכי הרבה לאורך כל ההסטוריה ובכל זאת שרד. עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה, עם ישראל חי וימשיך לחיות לדורי דורות!🇮🇱👍

  11. יום העצמאות…כשמו,לשמור על עצמאות מאוחדת,
    לחגוג זה חשוב מאוד,בייחוד לילדים שידעו ויזכרו
    לצמצם…..כן!
    בלי זיקוקין,בלי במות בידור,
    לעשות לילדים פעילויות,אקטיביות ופסיביות,דוכנים,והמון המון …דגלי ישראל!!!
    חג עצמאות מאוחדת עם יקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות