n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / זהר בלום: ״יש לנו נוער מדהים וערכי בעיר רחובות״

זהר בלום: ״יש לנו נוער מדהים וערכי בעיר רחובות״

בעיצומו של הקמפיין לראשות עיר , זהר בלום ירד לשטח למחנה קיץ עם צופי רחובות

WhatsApp Image 2023-07-07 at 09.15.08

זהר בלום, מועמד לראשות העיר רחובות, החליט להשאיר את קמפיין הבחירות לשבוע מאחור ונסע למשך שבוע שלם, בשביל להתנדב במחנה קיץ של תנועת הצופים יחד עם שבטי רחובות: שבט שני"ר, שבט סער, שבט ירדן ושבט יאיר.

בלום התעורר כל בוקר ב- 5 בשביל להכין לחניכים לחניכות ארוחות בוקר, ישן באוהל במתחם ההורים המתנדבים, הנהיג את צוות ההורים המתנדבים שעסקו בבישולים ועזרה לחניכים, תוך כדי שהוא שומר על מורל גבוה של כל הצוות.

בלום זכה להיות עם כלל השבטים מרחובות, להכיר את האמונות הטפלות עם מיצי החתולה של שבט יאיר, לנסות להשיג ד"ש מגל גדות עבור מחנה גיבורי על של שבט שני"ר, להתגאות בכוח החלוץ שבנה בית כנסת במחנה Frozen של שבט סער הדתי ולחוות את החיים כקיבוץ יחד עם הרשת הכדורעף במחנה חברים בחווה של שבט ירדן.

WhatsApp Image 2023-07-07 at 09.15.08 (1)

זהר בלום סיכם את המחנה: "גדלתי והתחנכתי בתנועת הצופים, הדרכתי וריכזתי שבטים. מאז שבנותיי עומר וטל הצטרפו לתנועה כחניכות לפני 22 שנים, אני מקפיד כל השנה להגיע למחנה, לישון באוהל בשטח ולתרום את חלקי למען הנוער המדהים שלנו. להורים היקרים אני רוצה לומר: אני כל כך גאה בכם על הילדות והילדים המדהימים שלכם, כל מחנה קיץ אני נדהם מחדש מהשדאות של המחנה שהם בנו בעצמם! הבגרות, ההדרכה והמקצועיות של המדריכות והמדריכים, העצמאות וכיף החיים של החניכים והחניכות, ובעיקר על החוויה הענקית של הצופים. יש לנו נוער מדהים וערכי בעיר רחובות, אני אומר זאת בגאווה עצומה עם דמעות של התרגשות בעיניים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

145cb39a-43c6-410e-9771-586c8e3c00da

רחובות: הציבור מוזמן לאירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

תפריט נגישות