n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום- ״הסקרים קובעים: אני המועמד הליברלי היחיד שמסוגל לנצח את מלול״

זהר בלום- ״הסקרים קובעים: אני המועמד הליברלי היחיד שמסוגל לנצח את מלול״

בקריאה נרגשת קורא היום, בלום ליניב מרקוביץ׳ לשתף פעולה במירוץ לראשות העיר. ״בוא לא נפספס הזדמנות פז של פעם בחיים לנצח ביחד את הבחירות״

WhatsApp Image 2023-08-10 at 11.27.01

בפוסט שפרסם הבוקר, חמישי, זהר בלום, סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר, הוא כתב ״בשבועות האחרונים קיבלתי אלפי פניות מכם הקוראות לאיחוד ביני לבין חברי היקר, יניב מרקוביץ שהכריז על התמודדות לראשות העיר לפני כארבעה חודשים. אני ער וקשוב לבקשות שלכם. לא כוח, לא כסף ולא כבוד מניעים אותי אלא רק מטרה אחת ויחידה להצעיד את העיר שלנו לדרך חדשה, צעירה, מתקדמת, ליברלית וסבלנית יותר כלפי כלל המגזרים החיים בה ברוח מגילת העצמאות ללא הבדלי דת, גזע ומין.אני קורא מכאן ליניב, הגיע הזמן לאחדות השורות, הגיע הזמן להניח את כל השיקולים האחרים בצד, הגיע הזמן לפעול יחדיו למען תושבות ותושבי העיר שמייחלים לצאת לדרך חדשה״

לדבריו, על פי סקרים שונים שנערכו, עולה כי בלום עצמו הוא המועמד המוביל לניצחון בקרב המועמדים הליברליים לראשות העיר.  כך, על פי סקר של מכון הסקרים Kantar (סוקרי הבית של כאן 11) שנערך באפריל 2023 קובע כי זהר בלום מקבל 29% תמיכה לעומת 15% של יניב מרקוביץ.משמע, פער משמעותי מאוד של כמעט פי 2 במספר הקולות עבור בלום.

עוד עולה מהסקר, כי במידה ויערך קרב ראש בראש מול רחמים מלול, התוצאה היא ניצחון גדול לבלום עם 38% תמיכה מול 27% תמיכה למלול.

סקר שונה  של מכון הסקרים מנו גבע (סוקרי הבית של קשת 12), שנערך במאי 2023 קבע כי בלום זוכה ל-22.4% תמיכה מול 10.2% של יניב מרקוביץ. כלומר, פער של יותר מפי 2 במספר הקולות עבור בלום. בקרב ראש בראש על ראשות העיר מול רחמים מלול, ניצחון גדול לבלום שזוכה ל- 38.4% תמיכה לעומת 27% תמיכה בלבד למלול. הסקר של מכון מאגר מוחות בראשות פרופ׳ יצחק כץ, שנערך ביולי 2023 והוזמן על ידי ראש העיר רחמים מלול, קובע כי זהר בלום נשאר יציב כמועמד הליברלי המוביל עם 24% תמיכה לעומת 11% תמיכה ליניב מרקוביץ. גם כאן נשמר פער של יותר מפי 2 במספר הקולות עבור בלום.

בקרב על ראשות העיר, גם בסקר שהוזמן על ידי ראש העיר המכהן, התוצאות בין זהר בלום לרחמים מלול צמודות מאוד, 47%  לבלום לעומת 53% למלול, לעומת זאת, בקרב ראש בראש בין רחמים מלול ליניב מרקוביץ, הפער לטובת מלול נוסק ל- 18% לטובת רחמים מלול, ובמילים אחרות, מדובר ב59% תמיכה לרחמים מלול מול 41% תמיכה בלבד ליניב מרקוביץ.

לדברי בלום, ״לאור נתוני הסקרים היציבים והברורים, אני המועמד הליברלי היחיד שיכול לנצח את מלול בקרב על ראשות העיר. אני קורא לחברי, יניב מרקוביץ, בוא לא נפספס הזדמנות פז של פעם בחיים לנצח ביחד את הבחירות, נקשיב לקולות הציבור היקר שרוצה ומייחל לאחדות ולדרך חדשה. ביחד ננצח״.

 

WhatsApp Image 2023-08-10 at 11.26.57

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות