n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום והרשות לביטחון קהילתי פותחים את המקלטים עבור תושבי רחובות

זהר בלום והרשות לביטחון קהילתי פותחים את המקלטים עבור תושבי רחובות

וזמה משותפת של מ"מ ראש העירייה, זהר בלום ומחזיק תיק לחוסן קהילתי, ד"ר אסף סאטי אל- בר יחד עם הרשות לביטחון קהילתי מאירה את המרחבים המוגנים ברחבי העיר עם מתנדבים ופעילויות לילדים ולכל המשפחה

Screenshot_20231016_112328_WhatsApp

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני וכדי לסייע להורים ולילדים בימים הקשים בזמן מלחמת "חרבות ברזל", הרשות לביטחון הקהילתי יצאה במיזם משמעותי: "מקלטים מוארים"- פעילות קהילתית פתוחה במקלטים ובמרחבים המוגנים בשכונות.

הרשות הפכה מעל ל- 80 מקלטים למרכזים קהילתיים בעת חירום שבהם תושבות ותושבי השכונה יוכלו לשהות במרחבים מוגנים ובטוחים, ובמקביל, יוכלו להשתתף בפעילות הפוגה חווייתית ואיכותית שמגבירה את החוסן האישי והקהילתי.

מאות מתנדבות ומתנדבי הרשות לביטחון קהילתי, מדריכי המוגנות, מדריכי הפנאי ומתנדבי סיירות ההורים של הרשות לביטחון קהילתי מגיעים מדי יום למקלטים עם פעילויות מגוונות לכל הגילים: משחקי קופסה, ספרים, יצירה, פעילויות קבוצתיות ועוד.

זהר בלום בירך: "תודה רבה לכל הצוות המדהים של הביטחון קהילתי שהקים מערך שלם של אנשי מקצוע ופעילים למען אוכלוסיית רחובות. אני מברך על ההירתמות המדהימה של כלל המתנדבות והמתנדבים והסולידריות החברתית שאנו חווים אחד מהשנייה כבר מתחילת הלחימה. זו התקווה שלי. לחיי העם הזה וכמה טוב שהוא כזה!"

חבר המועצה ד"ר אסף סאטי אל-בר: "היחידה לחוסן קהילתי, שהיא יחידה שמיוחדת לרחובות, הוכיחה את עוצמתה של קהילה בחירום ועד כמה חשוב לבנות תשתית כזו בשכונות שלנו. אני רוצה להודות למנהלת היחידה, היזמית, שירי קלר, ולכלל העובדים והעובדות המסורות של היחידה על היוזמה הראשונה והמרגשת הזו שמתפתחת כעת גם לרשויות נוספות ואף זכתה לפרסום של היחידה לביטחון לאומי מטעם מדינת ישראל.

במידה ואתם מעוניינים להצטרף לפעילות קיימת במקלט או ליזום פעילות חדשה במקלטים בבניינים ובשכונות, יש לשלוח הודעה בוואטספ לשירי 054-673-5104".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות